Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har en tispe her hjemme som venter valper. Hun hadde termin i går og i natt (ca 18 timer siden) begynte hun å bli veldig urolig. Begynte å grave i sengen sin, pese og stresse. Hun er egentlig et matvrak, men ville ikke ha mat. Temperaturen har gått opp og ned mellom 36-37 grader. Dette fortsatte frem til tidlig i kveld. De siste, fire timene har hun vært helt rolig og spist som normalt, som om alt har stoppet opp.

Tidligere valpefødsler jeg har vært med på har det bare gått få timer fra oppblokking til veene starter. Nå begynner jeg å bli litt usikker på hva som skjer.

Guest Belgerpia
Skrevet

Niks. Ingen valper enda...

Da ville jeg tatt en telefon til veterinær. Vi opplevde det med vårt første kull, alt startet og så ble det stille - vi ringte veterinær og fikk beskjed om å komme. Det ble tatt keisersnitt og da var allerede en valp død.

Skrevet

Takk for innspill, alle sammen! Jeg jobber på dyreklinikk så vi får god oppfølging :) Nå slapp jeg heldigvis å ta med tispen på jobb, for her er det nå kommet fire, velskapte valper så godt som uten hjelp :D

• Like 15
Skrevet

Takk for innspill, alle sammen! Jeg jobber på dyreklinikk så vi får god oppfølging :) Nå slapp jeg heldigvis å ta med tispen på jobb, for her er det nå kommet fire, velskapte valper så godt som uten hjelp :D

Flott! Gratulerer! :D

Skrevet

Skulle veldig gjerne lagt ut bilder, men det er ikke min tispe, så jeg har fått beskjed om å ikke poste bilder noe sted :/

Skrevet

Skulle veldig gjerne lagt ut bilder, men det er ikke min tispe, så jeg har fått beskjed om å ikke poste bilder noe sted :/

Kjipt :( Tegne en tegning? :P

Du får kose deg med de små :wub:

• Like 1
Skrevet

Kjipt :( Tegne en tegning? :P

Du får kose deg med de små :wub:

Haha, kanskje det kommer en tegning :P Men ja, skal kose meg med dem til i morgen. Da reiser de hjem til eieren sin :(
  • Like 1
Skrevet

De var noen skikkelig pene nurk! :wub:

Den sorte på toppen, er det en veldig sort blue merle? :)

Takk :D Ja, det er en blue merle med mye sort. Det kom fire blue merle og en black bi. Men på bildet ligger den sorte under de fire andre :)
Skrevet

Takk :D Ja, det er en blue merle med mye sort. Det kom fire blue merle og en black bi. Men på bildet ligger den sorte under de fire andre :)

Spennende!

Du må gratulere eier/oppdretter, skjønninger! :ahappy:

• Like 1