Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse hundeutstyr selges/gis bort


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Jeg skal kvitte meg med litt hundeutstyr. :) Kjøper betaler porto, alternativt kan tingene hentes i Ås (Akershus). Vil gjerne selge flere ting samlet så jeg slipper å sende tusen forskjellige pakker. Det er dermed åpent for pruting og kvantumsrabatt. :lol:

Fluffy ball med lyd. Stor! 50 kr.

14979378299_a966983669_z.jpg
Flytevest fra Hööks, str 35 (passer til kelpie etc). Brukt én gang. 50 kr.
15166109225_dd114b718c_z.jpg
Refleksvest. Passer til mellomstor hund. Gratis.
15163117361_76ec77b0d1_z.jpg
Ubrukt kobbel fra Biltema. Gratis.
14979448640_da45f6c6d6_z.jpg
Premiekort NKK. 25 kr.
15143075746_f785a64292_z.jpg
Godbiter. Gratis.
15166114175_c72a6f1dc5_z.jpg
Plush Puppy sunshade (brukt litt av) 40 kr. Potesalve (brukt litt av) 40 kroner. Shampo (brukt lite av, skal vannes ut så en slik flaske holder lenge, ny pris ca 230 kr om jeg ikke husker feil), 50 kr.
15143077856_484e195c6a_z.jpg
Katahdin-dekken i str. S. 200 kr.
14979535227_ec84a6928b_z.jpg
Ravhalsbånd for langhårede hunder. Ca. 40 cm (men kan reguleres med strikk). 75 kr.
15165725932_933be4332c_z.jpg
Halsbånd fra Trixie. Veldig regulerbart, ca 40 cm på det korteste. 50 kr.
14979388239_64484ecfbd_z.jpg
Kampfille 40 kr. Draleke med leopardmønstret fuskepels og knall oransje strikkhåndtak (ser rødt ut på bildet, men) 60 kr.
14979390279_4201709e2c_z.jpg
Ball med tau, to små tennisballer med pip, tennisball, ball av gummi, pipeleke. Alt gis bort enten samlet eller med andre ting. (Gidder ikke sende én tennisball til noen. :P )
15166121625_a01e25cecb_z.jpg
Treningskobbel med grip-gummi, BGB-krok og ring i håndtaket. 135 cm langt. 40 kr.
14979392679_ce640e0daa_z.jpg
Strikkobbel på rundt 3-3,5 m (har ikke målt, men kan gjøre det om det er interessant). Relativt tungt, ikke for små hunder. Gis bort.
15165732322_83ff05a521_z.jpg
Kanalkobbel fra Trine (merkelappen har falt av). Brukt. 1,8 m langt. Gis bort.
14979543937_3e43b86710_z.jpg
Det er bare å spørre om noen er usikker på størrelser og vil at jeg skal måle. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal! :D Du kan kanskje bare hente det neste gang du er på Ås hvis det ikke er superlenge til neste gang? :)

Gjerne! Evt skal du kanskje til Ski en dag også? Vi finner ut av det! Sender du meg kontonr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne ha solkremen og hvor stor er fluffy? :lol:

Den er god! Og så stor er fluffy:

post-15-0-85195700-1410183041_thumb.jpg

Edit: Hahaha, jeg får ikke til å snu bildet uten å laste det opp noe annet sted først. Jaja. :P Du ser vel størrelsen sånn noenlunde uansett.

Tar godbitene jeg! :) kan kanskje få de på studenttingsmøtet neste uke? :)

Jepp. :) Skal prøve å huske dem. :P

NKKs premiekort og shampooen kan få et nytt liv her.

Jeg kjører kanskje forbi Ås på torsdag, men det er litt usikkert enda.

Ok! Si fra når du finner ut. Hvis ikke kan vi avtale noe annet. :) Jeg er på universitetet fra ni til fire på torsdag, men om du kjører forbi i det tidsrommet kan vi jo avtale at jeg legger det i postkassa mi eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Si fra når du finner ut. Hvis ikke kan vi avtale noe annet. :) Jeg er på universitetet fra ni til fire på torsdag, men om du kjører forbi i det tidsrommet kan vi jo avtale at jeg legger det i postkassa mi eller noe. :)

Jeg skal holde deg oppdatert, jeg vet mer på onsdag ;) Men det blir i så fall utover kvelden, tenker jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer redningsvesten en bc tispe på 15 kg? 50 cm høy, 45 cm rygg. Vet du hva frakten blir?

Hvor mye vekt er den for?

Det vil jeg tro. :) Den passet fint til Geo som har omtrent de samme målene. (Han bare hatet å bade, så jeg fikk ikke så mye bruk for den vesten. :lol: )

Vesten veier 200 gram, så det blir vel ikke så himla mye i frakt sånn egentlig. Men den er jo litt romstor, så litt blir det nok. Har ikke sjekket hva som er den mest økonomiske måten å sende den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne ha solkremen og hvor stor er fluffy? :lol:

Interessert i fluffy? :P

Jeg skal holde deg oppdatert, jeg vet mer på onsdag ;) Men det blir i så fall utover kvelden, tenker jeg.

Vet du om du kjører forbi her i morgen eller ikke? :)

Passer redningsvesten en bc tispe på 15 kg? 50 cm høy, 45 cm rygg. Vet du hva frakten blir?

Hvor mye vekt er den for?

Er du interessert i flytevesten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om du kjører forbi her i morgen eller ikke? :)

Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Jeg sendte Ingvild PM, men jeg skal ikke forbi i morgen likevel pga endring i reiserute, slik det ser ut per i kveld. Så om Gråtass vil ta med, ville det vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Leopardleken er solgt, men resten er ditt! :) Og den er god - en av de dagene får vi møttes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...