Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 27.8 Starter her: http://tv.nrk.no/serie/hestesport/MSPO31140814/27-08-2014 NRK har ikke rettigheter til å vise dette programmet utenfor Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 NRK har ikke rettigheter til å vise dette programmet utenfor Norge Enkelt å komme rundt den hindringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Enkelt å komme rundt den hindringen Det har du forsåvidt rett i, samme som med netflix, yesno? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 NRK har ikke rettigheter til å vise dette programmet utenfor Norge Jeg vet ikke hvordan man kommer rundt, men sendingene skal ligge ute helt til januar står det. Er du permanent svenske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Det har du forsåvidt rett i, samme som med netflix, yesno? Det kan hende, hvis ikke så google det+freak.no der har de svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Da er det bare å rigge seg Kul bane,alternativ vei til nr 8. To rekker i yttersving med vanlige bommer,eller to plank i innersving. Får se tv nettsendingen hakket så fælt. Emil gleder seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Men altså.... Rita Morvik. Jeg blir så flau, jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Ja,jeg vet. At ikke hun snart skal finne på noe annet å gjøre Uansett hvem som sitter ved siden av hører man jo at de kunne kvelt henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Ja,jeg vet. At ikke hun snart skal finne på noe annet å gjøre Uansett hvem som sitter ved siden av hører man jo at de kunne kvelt henne Hahha, ja! Tror ikke Ulf har vært langt unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Jeg må le litt var joggingen til voltige ekvipasjene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Fader,jeg må snart på jobb,kunne de ikke vist turn på en annen kanal paralelt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Jeg må le litt var joggingen til voltige ekvipasjene Det er ikke for å rakke ned altså men jeg får litt assosiasjoner til Team Antonsen turn bedrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Det er ikke for å rakke ned altså men jeg får litt assosiasjoner til Team Antonsen turn bedrift Ja jeg VET det er vanskelig, og det er nok noe historisk over det. Men det var litt komisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Det som er litt kult i sprang delen er at i finalen bytter de fire beste hest og alle skal ri en runde på de andres hester. Beste rytter totalt vinner. I dag er det ren speed konkurranse. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Hvem er det som eier hestene egentlig? Voltige hestene altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Norske ryttere sjarmerer, som vanlig... Dette er ikke første gangen, jeg har selv sett det på stevner i Norge, og jeg synes det er ekstremt dårlig PR for norsk hestesport. Når de banker hestene PÅ banen MED publikum, hva gjør de da når de trener hjemme? Tenk om tvillingene ble observert mens de denga bikkjene etter VM? Red: nytt bilde her. Det kommer vel video etter hvert også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 (endret) Spurte på chatten om det kom til å bli en reaksjon på det. Svar: Elise H. Ratvik, NRK.no kl. 14.03 Det vet jeg ikke noe om, og jeg tviler også på at det har blitt "banket" hester. Det er stewarder som følger med på oppvarming og konkurranser. Mulig det ikke er bank i hestemiljøet det der? La ut linken til Tuva der, men ble oversett Endret 2. September 2014 av Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Stewarder er dårlige på å si i fra, så det er ikke et kvalitetsstempel. Det er desverre mye stygg ridning, og det får sjelden konsekvenser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 For noen rasshøl. ----- Hvorfor har noen hester sånne "luer" på seg? Over ørene? Hvorfor har noen hester noe ala "hvitt skum" på leppene når de løper? Ser nesten ut som de fråder. Og hva betyr det når noen av hestene "kaster" mye på hodet? Er de glade? Oppspilte? Tullete? De hestene som har mye sidelengs hodebevegelser og særlig i svinger, er det hester som blir kjørt "hardt" av rytterene? At de bare river i båndene så hele hodet rives til siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Når de kaster på hodet kan de være irriterte, at de vil fram og så blir holdt igjen feks, eller at rytteren maser på de. Noen kaster på hodet bare fordi de har masse energi. Min gjorde det om han hadde hatt litt fri og hadde mye energi. Litt sånn "åå, kom igjen da mutter'n, jeg vil løpe" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Norske ryttere sjarmerer, som vanlig... Dette er ikke første gangen, jeg har selv sett det på stevner i Norge, og jeg synes det er ekstremt dårlig PR for norsk hestesport. Når de banker hestene PÅ banen MED publikum, hva gjør de da når de trener hjemme? Tenk om tvillingene ble observert mens de denga bikkjene etter VM? Red: nytt bilde her. Det kommer vel video etter hvert også... Enig ... Utrolig kjipt ... Både fordi det IKKE er ok behandling av hestene, men også fordi det tar seg enormt dårlig ut. For noen rasshøl. ----- Hvorfor har noen hester sånne "luer" på seg? Over ørene? Hvorfor har noen hester noe ala "hvitt skum" på leppene når de løper? Ser nesten ut som de fråder. Og hva betyr det når noen av hestene "kaster" mye på hodet? Er de glade? Oppspilte? Tullete? De hestene som har mye sidelengs hodebevegelser og særlig i svinger, er det hester som blir kjørt "hardt" av rytterene? At de bare river i båndene så hele hodet rives til siden? Ørehetter er for å dempe lyden, hester er jo fluktdyr og noen er veldig vare på lyd. Noen hester skummer mye når de stresser, tygger på bittet eller lignende. Når de kaster på hodet kan det være alt det du sier. Dette er jo hester med mye vilje og guts, mange av de er veldig uenige i å bli holdt igjen i banen og protesterer så godt de kan mot det. Det er nok den vanligste grunnen - rytteren holder igjen for å bremse og hesten er giret og høy og blir frustrert. En rytter som river i tøylene så hele hodet til hesten rives til siden har ingenting på en hesterygg å gjøre. EDIT: Ingen kan beskylde Geir for å ikke ha en offensiv ridestil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Takk, elsker å få svar på alt jeg lurer på Synes sveitseren red veldig hardt, kan det være korrekt eller? EDIT: oi shit, stakkars hesten til han UAE fyren. Måtte være sola som blenda? Ser for meg disse hestene får moill-bank når de ikke presterer bra nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Hvor ser dere nå? *forvirret* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Hvor ser dere nå? *forvirret* Jeg ser på SVT1, det er jo mange som har den kanalen i norge og EDIT: kan ta det her og, at Argentina hadde en helt merkelig opptreden. En hest som pustet helt voldsomt ****** gjennom nesen (spesifiserte kommentatorene ) - og den var helt lethargic når den hoppet. Ørtogbørti feil og ja… Syntes synd på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. September 2014 Rapporter Share Skrevet 2. September 2014 Jeg ser på SVT1, det er jo mange som har den kanalen i norge og EDIT: kan ta det her og, at Argentina hadde en helt merkelig opptreden. En hest som pustet helt voldsomt ****** gjennom nesen (spesifiserte kommentatorene ) - og den var helt lethargic når den hoppet. Ørtogbørti feil og ja Syntes synd på den Ah . Jeg streamer tv jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts