Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Pluto Mio er en fin hest altså! Bet meg merke i den hvite, prøvde å google, regner med det er den samme? Synes den så så lett og ledig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 (endret) Syntes det var innmari til mas på han som ri nå (han fra Australia) Endret 30. August 2014 av Kråka 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Kommer til å bli spennende i morgen under sprangridningen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Forkjøla som fy men har dermed fått med hele sendingen i det minste. Gøy at de fleste i toppen også er blandt de som red penest. Og for noen hester! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Jeg har fulgt mest med på reining og litt på dresuren. Gleder meg til individuell finale i reining nå snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 19:55 Finale Reining på NRK3 Da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld.. For ungen har sovna, og mamma er borte Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Wild Lone døde etter målgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Når jeg sitter og ser på dressur (spesielt) angrer jeg veldig bittert på at jeg sluttet å ri.. Dressur var det jeg likte best, og jeg savner det virkelig nå merker jeg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Men hvorfor skal man stoppe hesten fra å slå hodet for høyt opp? (Jeg innser dette anakeligvis er nuubspm, men Må ha det inn med teskje ) I tillegg til å få hesteskalle i nesa så er det en liten 'sikkerhetsline' for å ikke bli sittende med begge tøylene på samme side om hestene slår opp høyt. Det finnes en enklere variant brukt til galopp (irsk martingal) men varianten på bildet gjør at man kan bruke tøylene uavhengig av hverandre samtidig som man har den lille sikringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 @Kangerlussuaq En risk martingale ser slik ut: (nå vet du snart det meste om martingale Kanger ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Jeg måtte ha martingal på min gale ponni (han var virkelig gal) etter x antall blodige neser var det et must Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Jeg har bare trengt det på en hest og det var en kalblods som av en eller annen absurd grunn syntes det var artig å prøve å skalle meg av salen hver gang han slo over i galopp. Jeg var på én ridetur med den hesten uten. Damn! Den ødela hjelmen min og ga meg et nydelig oppsyn... En av de verste opplevelsene jeg har hatt på hesteryggen og jeg har opplevd mye rart ( hestene "våre" var strengt tatt ikke innridd. . ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Wild Lone døde etter målgang. Så utrolig trist Reining kan jeg ingenting om. Liker at de skal bruke minst mulig signaler, men innimellom syntes jeg de tar litt mye i stangbittet som jo er et sterkt bitt. Virker som de beste ikke gjør det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Den hesten som er på var skikkelig vakker! (Larcome sin)Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Denne og! Mange fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Hahaaaaa, martingaleexperts her inne da! Bare trivelig å få dybdeinfo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Syns det blir extra moro å se hvordan CC Top klarer seg i dette selskapet. Kult at lille Norge klarer å avle en og annen riktig god hest. Også er det litt festlig å høre på Emil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Han her likte jeg! (Rudi Kronsteiner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Cür-vinneren var jo bare mer fantastisk uten kommentatorene *imponert*Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Hva er den mest imponerende grenen for oss som ikke kan noe om gangarter og sånn? Så på et klipp der en hest blir longert (?) og rytteren hopper opp og ned, balanserer på ryggen og i det hele tatt, artig å se på! Finnes det noe som er enda mer ekstremt enn det, der ingen holder i et tau? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Hva er den mest imponerende grenen for oss som ikke kan noe om gangarter og sånn? Så på et klipp der en hest blir longert (?) og rytteren hopper opp og ned, balanserer på ryggen og i det hele tatt, artig å se på! Finnes det noe som er enda mer ekstremt enn det, der ingen holder i et tau? Voltige, that is! Personlig synes jeg at feltritt er det mest imponerende, da det krever en ekstremt tøff hest, en tøff rytter og et meget godt samarbeid mellom hest og rytter. Hesten må hoppe ut i intet, og må stole på rytteren i alle settinger, og rytteren må stole på at hesten hopper o gjør det den skal. Det er vel også den sporten med flest fataliteter, både blant hest og rytter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Reining finalen er spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Yes!!! Fappani! Woho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Hva er den mest imponerende grenen for oss som ikke kan noe om gangarter og sånn? Så på et klipp der en hest blir longert (?) og rytteren hopper opp og ned, balanserer på ryggen og i det hele tatt, artig å se på! Finnes det noe som er enda mer ekstremt enn det, der ingen holder i et tau? Kjøring Full fres med lekre firspann, det er kult (synes jeg.... ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Ja var deilig å få sett Charlotte og Valegro uten kommentator og bare nyte! Hun rir så pent og han er bare så flott! Lola tror ikke det du tenker på finnes innen sporten men innen underholdningen (og blandt "hestehviskere" / trenere.) Så du feks det klippet med han som stod på ryggen av to hvite hester med en løs flokk rundt seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts