Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Your body is a wonderland er en nydelig sang, minner meg om tenårene, hehe Denne er en helt fantastisk vakker sang, han forklarer også litt om sangen, en veldig passende bryllupssang "Maybe I was born to hold you in these arms...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Mange gode forslag her! Men, kom gjerne med flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 The Bottle Rockets - Pot of Gold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Denne er perfekt! Den gir meg den følelsen jeg leter etter og tårene kom. Bare et problem, vi skal ikke ha barn, så den delen i sangen gjør at jeg ikke vil bruke den Ååå, det var koselig Men det er jo helt sikker noen som kan klippe den til for deg, den kan jo avsluttes før det der siste verset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Hva folk synes er romantisk, er jo individuelt. Men dette er en av de mest romantiske låtene jeg vet om: https://www.youtube.com/watch?v=hj7LRuusFqo Eller denne: https://www.youtube.com/watch?v=_bwZGp0j8FI Og her er kjærlighetssorgversjonen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ååå, det var koselig Men det er jo helt sikker noen som kan klippe den til for deg, den kan jo avsluttes før det der siste verset Ja, det er jo også en mulighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Denne handler om at ting ordner seg selv om man feks har kranglet litt, kjempefin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Instrumentalsang med sjel og tonnevis av FØLELSER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ellers er jo denne aldri, aldri feil Den er forsåvidt også fantastisk flott som preludium i kirken om man har noen som kan spille feks trompet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ellers er jo denne aldri, aldri feil Den er forsåvidt også fantastisk flott som preludium i kirken om man har noen som kan spille feks trompet Jeg elsker josh groban! en av favorittene mine er You raise me up er jo også perfekt! Også liker jeg westlife sin: Jeg er en håpløs romantiker som elsker klissesanger Celine dion for eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ååå, men hvis du liker Westlife og klissesanger må du jo vurdere denne og. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Og ellers er jo Always med Bon Jovi råfin Nei, nå må jeg gi meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Ingen over, ingen ved siden av 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Elvis- Love me tender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Bon Jovi - Thank you for loving me Daughtry - Life after you Savage Garden - Truly madly deeply 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 28. August 2014 Rapporter Share Skrevet 28. August 2014 Westlife har jo mye bra da. Faktisk mange fine kjærlighetssanger å velge mellom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 He Is We - All About Us 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg som ikke trodde jeg fantes romantisk eller kunne like klissete sanger, sitter med gåsehud her! Det ble brått håp for å kunne finne noe å bruke i eget bryllup til sommeren 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 (endret) Kayleigh med Marillion Skjønner ikke hvordan dere får til embeddingen, men urlen er iallfall:https://www.youtube.com/watch?v=dphpDdfZUGw Endret 29. August 2014 av Helianthus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ZGoWtY_h4xo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 I only wanna be with you - Volbeat We - Volbeat De var blant sangene vi spilte av da vi giftet oss i april. Men nå skal det nevnes at vi ikke hadde tradisjonell bryllupsfest, men "rockabilly/rock 'n' roll 1950-i dag" tema og dermed musikk som passer til det. (Vel, vi hadde mye rart på spillelista, alt fra Metallica til Hellbillies via Brad Paisley, men Volbeat dominerte nok listen i det store og det hele og de to ble spilt aller mest i løpet av kvelden.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts