Enits Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Nå er det under et år til jeg gifter meg, og jakten på den perfekte sangen er begynt! Men, det er så utrolig mye fint, i tillegg til at jeg ikke kan navnet på alle jeg en gang har hørt. Så, kom med dine ultimate kjærlighetssanger! Siter
Anette Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Til bryllups vals eller bare generelt? Vi danset til en sang som betød noe for oss og ikke var Sånn sett tradisjonell. Siter
Enits Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Til bryllups vals eller bare generelt? Vi danset til en sang som betød noe for oss og ikke var Sånn sett tradisjonell. Både generelt og til brudevalsen Vi har valgt å bruke "vår" sang til kirken Siter
Rocket Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Marry Me - Train Come To Me - The Goo Goo Dolls Magic - Coldplay Siter
Justisia Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Annies Song - John Denver Unchained melody - The Righteous Brothers Wedding Song - Bob Dylan Dance me to the end of love - Leonard Cohen Can`t help falling in love - Elvis Presley Bridge over troubled water - Simon&Garfunkel 1 Siter
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Enig med Marry me av Train, den er magisk 1 Siter
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Og en litt mer moderne sang: Og den jeg var fast bestemt på at jeg skulle gifte meg til før - fremdeles en fiiiin sang 1 Siter
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 "All of me" er så fin Jeg har bestemt at vi skal danse til "Den finaste eg veit" av Hellbillies når den dagen engang kommer. Ellers synes jeg Halvdan Sivertsen sin "Samtidig" er så utrolig nydelig. Men den gjør seg bedre i gullbryllup eller lignende Men, om dere ikke har hørt den – hør den! Og virkelig lytt til teksten. Den er fantastisk. Siter
Pringlen Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Lift me (Madrugada/Ane Brun) 2 Siter
MorBilly Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg fikk ei venninne til å aynge "å kunne æ skrive" av Ola Bremnes i kirka da vi giftet oss. Den er nydelig. Siter
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg fikk ei venninne til å aynge "å kunne æ skrive" av Ola Bremnes i kirka da vi giftet oss. Den er nydelig. HJELP hvordan kunne jeg glemme denne. En av de fineste sangene i verden jo! Siter
MorBilly Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Den er alldeles vidunderlig vakker! Og når ingen (ikke engang kjæresten!) visste at jeg hadde fått henne til å aynge så falt det noen tårer her og der. 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Will you be there - Michael Jackson Siter
Anette Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Denne danset vi til Passet oss veldig Siter
AnnikenK Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Våken drøm av Vamp. Den aldeles nydelig, med en vakker tekst Siter
Aya Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg eeelsker All of me jeg også Seriøst, den ER bare så fin!! - How long will I love you - Ellie Goulding - Brad Paisley - Then - Det finaste eg veit - Å kunne æ skrive - Remember when - Alan Jackson (dog ... passer den kanskje best til et par som har vært lenge sammen før de gifter seg ) - Bless the broken road (til samme brudepar som over) - Søte rare If my heart was a house Siter
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Bryllupssanger er virkelig min greie merker jeg, jeg ELSKER samtlige sanger som er nevnt og må lage en spotify-liste 1 Siter
Gjest Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Her skal det også lages Spotify-liste!! Siter
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg glemte denne! Den er så fantastisk at jeg nesten blir litt snufsete 1 Siter
soelvd Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Og One Directions "What makes you beautiful" er fantastisk flott fremført av Boyce Avenue: 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 For meg handler denne om det å være sammen og støtte hverandre, en å lene seg på Helt fantastisk, Ryan Adams er min favorittartist, så enkelt og ekte Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg skal aldri gifte meg, men disse to sangene kan min fine mann og jeg stå og vugge til både mens låta varer og lenge etterpå: Dritromantisk: En hyllest til hverandre: 2 Siter
Guest Yellow Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Tok bare alle kjærlighetssangene fra min spilleliste (ink. de som har ligget der lenge). Ikke alle er like rørende, men passer vel godt til dansegulvet i det minste. Lana Del Rey - Blue Jeans Sam Smith - Stay with me John Legend - All of me John Newman - Love me again Kary Perry - Thinking of you Katy Perry - Unconditionally Calvin Harris ft. Ellie Goulding- I Need Your Love Calvin Harris - Feel so close Rihanna ft. Mikky Ekko - Stay Rihanna ft. Calvin Harris - We found love David Guetta ft. Kelly Rowland - When love takes over Disclosure - Latch Bruno Mars - Grenade Bruno Mars - Just the way you are Adele - Someone like you Demi Lovato - Heart attack OneRepublic - Apologize Chris Brown - With you Nelly - Just a dream Ne-Yo - Because of you Akon - Don't matter Akon - I wanna love you Selena Gomez - Love you like a love song + Mange kjærlighsavklæringer fra Burhan G Siter
Enits Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg glemte denne! Den er så fantastisk at jeg nesten blir litt snufsete Denne er perfekt! Den gir meg den følelsen jeg leter etter og tårene kom. Bare et problem, vi skal ikke ha barn, så den delen i sangen gjør at jeg ikke vil bruke den Siter
Recommended Posts