Gjest Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg kjøpte 5-kilos pølser med nr. 33, og de så annerledes ut enn det jeg er vant med. Jeg klinte litt utover et hvitt tørkepapir slik at det vises bedre. Har dere opplevd at det skal se slik ut? Min erfaring er at nr. 33 alltid har sett "rent" ut gjennom alle år. Hele pølsene ser slik ut, forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Det kan være noe sort inni ja. og hvitt. Er blandet innmat og fett. Har egentlig ikke tenkt noe over det Kanskje fiskeskinn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Det er ikke fisk i nr. 33. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Aldri sett det før. Skal rett og slett ta en 33 pølse fra fryseren selv i morgen og sjekke. Bruker normalt sett bare 25 på min egen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heka Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jeg klemte utover frokosten til hunden her i morges, og da så den slik ut De mørke flekkene/bitene i maten på bildet her blir ikke mørkere eller annerledes om jeg "skviser" de mer utover, så slik sett ser "din" mat litt annerledes ut, uten at det nødvendigvis er noe galt med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jepp, har sett det før. Tror det er vanligere i den med laks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Min også ser sånn ut, jeg køper fersk direkte fra produsenten. Ofte det er noe svart innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jeg synes det bare er den med kylling som er ensfarga, jeg, alle de andre variantene (og da spesielt den med laks, naturlig nok) har masse sjatteringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Ser mange forskjellige sjatteringer jeg også. Nå har jeg en som er lyyyyyys (med laks det da) og så utrolig feit at det klistrer seg skikkelig til gaffelen jeg bruker, og hundene fikk faktisk diare etter første foringen med den blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Bruker ikke den med fisk i, og min mat har også sorte flekker i maten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts