Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A Lillestrøm. Hotellforslag?


SandraNH
 Share

Recommended Posts

Hei.

Vurderer å dra på D4A i år, bare for morroskyld.

Så da vil jeg gjerne ha tips til hotell/overnattingsteder hvor det er tillatt med hund, og som er i gåavstand fra varemessen (eller en kort togtur). Og helst ikke så veldig dyrt heller, siden flyreisen blir å koste litt..

Et annet spørsmål; Hvis man overnatter i Oslo, har man da lov å ha hunden med seg inn gjennom Oslo S, og inn i toget ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vurderer å dra på D4A i år, bare for morroskyld.

Så da vil jeg gjerne ha tips til hotell/overnattingsteder hvor det er tillatt med hund, og som er i gåavstand fra varemessen (eller en kort togtur). Og helst ikke så veldig dyrt heller, siden flyreisen blir å koste litt..

Et annet spørsmål; Hvis man overnatter i Oslo, har man da lov å ha hunden med seg inn gjennom Oslo S, og inn i toget ?

ja du kan ha hunden med på oslo s og på togene.

Du kan sove på hotell på gardermoen, ta flytoget til lillestrøm f.ex eller hotell i oslo og toget til lillestrøm.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr dette:

I hereby confirm my participation and agree that the hotel
cost is subject to a pet fee of NOK 500,- per stay

Eg trykte meg inn her via D4A sin side på facebook, og fikk opp hotellalternativer. Feks her:

https://www.linkevent.no/Events/RegForm.aspx?id=871b3d8f-ee36-4b51-af05-bdaf334563a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr dette:

I hereby confirm my participation and agree that the hotel

cost is subject to a pet fee of NOK 500,- per stay

Det betyr vel bare at du bekrefter bestillingen, og godtar at det koster ekstra å ha med kjæledyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800 for EN natt. Herregud jeg kommer opp i 6000 for ei helg på utstilling. Gud bedre.

Hvis jeg finner rimeligere overnatting så er det en viss sjans for at vi drar. :)

Si ifra om du finner noe billig som er tillatt med hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket meg inn på Hotell letohallen jeg ;) Fant ut at det er ca 30 min å kjøre. 2800kr for å overnatte torsdag-søndag :-)

Går det noe kollektivt der? Vi som kommer med fly er avhengig av tog :P

Har funnet et hotell midt i Oslo som tillater dyr, for 995 kr pr natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det vel barnepris for bikkja?

Oslo S-Lillestrøm er to soner = 60 kr. Når det er helg eller helligdag kan en betalende voksen ha med inntil fire hunder/barn gratis. Utenom helga skal man egentlig betale barnepris for hunden, men det har jeg nesten aldri gjort på lokaltogene i Oslo og Akershus.

Det raskeste er toget. Prisen er den samme så lenge man reiser med Ruters transportmidler (dvs ikke flybuss, flytog eller Timeekspressen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vurderer å dra på D4A i år, bare for morroskyld.

Så da vil jeg gjerne ha tips til hotell/overnattingsteder hvor det er tillatt med hund, og som er i gåavstand fra varemessen (eller en kort togtur). Og helst ikke så veldig dyrt heller, siden flyreisen blir å koste litt..

Et annet spørsmål; Hvis man overnatter i Oslo, har man da lov å ha hunden med seg inn gjennom Oslo S, og inn i toget ?

Scandic byporten (tar deg 15 min å komme til D4A); 3 netter for 2597,- Frokost inkludert. Dyr tillatt.

Comfort Hotel Børsparken; 3 netter for 2447,- Frokost inkludert. Dyr tillatt.

First Hotell Millenium; 3 netter for 2777,-. Frokost inkludert. Dyr tillatt.

Vil anbefale deg å bo i Oslo, da kan du kombinere turen med litt storbybesøk og shopping, samt at det er ekstremt lett (og gratis for hund) å komme seg inn til Lillestrøm mens du er der. Alle disse tre hotellene ligger iallefall sentralt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...