Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Hei! Vi prøver litt smått å starte en dyrebutikk på nett. Vi har lyst tilby gode priser og god service. Ta gjerne en titt , www.eiradyrebutikk.no . Tar imot ris og ros:) ps hvis noen på forumet vil handle så bruk koden " forum " i kassen 5% rabatt på alt. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Justerte rabatten opp til 10% på koden " forum " 4 Siter
bippo Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Der var det mye fint Får kikke innom når jeg vet litt mer om hva valpen min liker, han har ikke kommet i hus ennå, så jeg tror jeg skal roe litt ned på kjøpingen inntil videre. Kommer dere til å selge inngraverte id-brikker og sånt? Siter
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Vi har veldig lyst tilby custom id brikker, men vet ikke hvordan de lages =/ Siter
Lola Pagola Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Vi har veldig lyst tilby custom id brikker, men vet ikke hvordan de lages =/ Du må kjøpe en graveringsmaskin, helst en med diamant-tupp, det holder mye lengre. Det er nok relativt dyrt i innkjøp... kanskje? På ebay (blant annet) får du kjøpt masse billige merker det ikke står noe på. På dyrebutikker selges disse for 200kr ingraverte, det er virkelig en horribel pris. På ebay får du dem fra 20kr og opp. Så om du selger de til godt under hundrelappen tror jeg du har potensiale til å selge godt altså tar sikkert tid før det blir lønnsomt å selge dem, men samtidig så vil det kanskje lokke litt kunder til butikken? Hilsen storforbruker av ID-merker, som er provosert over hva norske dyrebutikker tillater seg å ta betalt for dem. 3 Siter
Gjest Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Du må kjøpe en graveringsmaskin, helst en med diamant-tupp, det holder mye lengre. Det er nok relativt dyrt i innkjøp... kanskje? På ebay (blant annet) får du kjøpt masse billige merker det ikke står noe på. På dyrebutikker selges disse for 200kr ingraverte, det er virkelig en horribel pris. På ebay får du dem fra 20kr og opp. Så om du selger de til godt under hundrelappen tror jeg du har potensiale til å selge godt altså tar sikkert tid før det blir lønnsomt å selge dem, men samtidig så vil det kanskje lokke litt kunder til butikken? Hilsen storforbruker av ID-merker, som er provosert over hva norske dyrebutikker tillater seg å ta betalt for dem. 200 kr?? I alle fire butikkene jeg har jobbet har vi tatt 79 inkl. inngravering! Siter
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Ser at prisen i norske nettbutikken er dyrt ja..vi har veldig lyst tilby ting til priser som folk kan ha råd til. Men som du sier en graveringsmaskin koster. Men ja vi skal gå til innkjøp av en så fort butikken har råd:) Først må vi selge litt av det vi har, ta inn mer , få større utvalg. Når pengene er der blir det billige id brikker:) 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 200 kr?? I alle fire butikkene jeg har jobbet har vi tatt 79 inkl. inngravering! Oj, har jeg aldri sett... her er det 170 og oppover liksom. 79kr er og for dyrt synes jeg, fortsatt ikke en pris jeg ville betalt iallefall. 1 Siter
Rocket Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Om du har Tags av god kvalitet kan du godt ta rundt 200kr for dem. Jeg kjøper tags i messing inkludert skrift til 180 kr, varer kjempelenge uten å bli særlig slitt (flere år) Dog koster tags av mye dårligere kvalitet akkurat det samme på samme butikk. (En liten skomaker/slipebutikk, har nøkler og tags bl.a) Pris etter kvalitet tenker jeg Siter
KarpeSkrotum Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Syns det var rare 'øre' priser. 37 øre f.eks. (hele kroner og til nød 50 ører bør det prises med - syns jeg) Syns det bør være tlf nr og org nr Likte ikke helt FB saken der (bør holde med bare link dit) Endel skrivefeil, som trekker litt ned. Den bør validere Ellers så den grei ut, den korte tiden jeg sjekka Siter
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Bra du så det med org nummer! Lagt det på plass nederst nå Ta gjerne å noter skrivefeil hvis dere vil:) Vil gjerne rette i butikken Siter
Lola Pagola Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Om du har Tags av god kvalitet kan du godt ta rundt 200kr for dem. Jeg kjøper tags i messing inkludert skrift til 180 kr, varer kjempelenge uten å bli særlig slitt (flere år) Dog koster tags av mye dårligere kvalitet akkurat det samme på samme butikk. (En liten skomaker/slipebutikk, har nøkler og tags bl.a) Pris etter kvalitet tenker jeg Tuller du? Det er jo ran? Uansett om de varer flere år. På ebay får du helt gode tags, de helt billige er ikke så bra, og blir ripet opp lett, men der det står diamond engraved er de dypt inngraverte, og viser ingen slitasje etter flere år. Så kommer an på hva du kjøper. De som bare er laser engraved er ikke bra. Men sorry, ikke meningen å gjøre det til en id-tag-tråd 3 Siter
Rocket Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Tuller du? Det er jo ran? Uansett om de varer flere år. På ebay får du helt gode tags, de helt billige er ikke så bra, og blir ripet opp lett, men der det står diamond engraved er de dypt inngraverte, og viser ingen slitasje etter flere år. Så kommer an på hva du kjøper. De som bare er laser engraved er ikke bra. Men sorry, ikke meningen å gjøre det til en id-tag-tråd Jeg er kanskje bare blitt vant til dyre priser Trodde ikke man fikk så gode tags billigere! (Den dårligere typen er i hvert fall direkte ran, det syns til og med jeg ) 1 Siter
Arielle Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Kan legge til at graveringsmaskin koster er formue og tagsene er ikke særlig billige de heller. Rundt 20-30 per stykk i innkjøp for de som ikke bare er en tynn plate som er helt rund liksom. Et regnestykke jeg aldri fikk til å gå opp for de fleste kommer til å gå til ebay el. uansett desverre 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 De prisene ser bare snåle ut, kutt ut ører og rund av til hel tier! 2 Siter
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Prisene ble rare pga automatisk utregning av rabatt %. har rettet på det nå Sjekk salg siden. Bare hele priser eller .90 Siter
Renate A Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Kan du få tak i DISSE i ca 180-200cm i sort? Har sett etter dem en stund, syntes de er så myke og gode å holde i Siter
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Ja vi kan få tak i de i 180 cm Kan ta inn neste gang vi bestiller. 1 Siter
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Vi har denne da i 180. De er skikkelig kule. Fargene er MYE mere knæsje enn du ser på bildene. De er også myke. Siter
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Vi lurer også på å ta inn flere av disse Hing bollene. Noe dere ville kjøpt? ( Kommer i Large og ) Siter
Gjest Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Ser at prisen i norske nettbutikken er dyrt ja..vi har veldig lyst tilby ting til priser som folk kan ha råd til. Men som du sier en graveringsmaskin koster. Men ja vi skal gå til innkjøp av en så fort butikken har råd:) Først må vi selge litt av det vi har, ta inn mer , få større utvalg. Når pengene er der blir det billige id brikker:) Mitt tips er å være litt realistisk... Det er lett å tenke at ting er dyrt. Men du skal betale innpris, og du skal ha kostnader til å drifte og til å kunne ta ut lønn. Dere er neppe den første butikken/nettbutikken som har tenkt at dere skal satse på å være billig. Da må man som regel inngå ett kompromiss, og satse på dårligere kvalitet... I Norge, med de lønnsnivåene som er, tror jeg kanskje heller det er lettere å få folk til å satse på kvalitet til en litt dyrere pris. Det er jo flere her inne som driver nettbutikker, hvor prisene ikke er sånn unormalt lave, men hvor jeg allikevel er fristet til å handle fordi de har vanvittig mye bra produkter. Siter
Tabris Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Jeg for min del vil si at noe av det viktigste for meg når gjelder valg av nettbutikk er rask levering og god kundeservice. Selvsagt ser jeg på pris også, men på ting som dette så er det små marginer og jeg betaler heller 10-20 kroner mer for en vare jeg får innen et par dager enn å gå for den laveste prisen hvis jeg må vente over en uke på varen. Andre tenker kanskje annerledes, men jeg er utålmodig og når jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe så vil jeg ha det NUH! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Prisene ble rare pga automatisk utregning av rabatt %. har rettet på det nå Sjekk salg siden. Bare hele priser eller .90 Mitt tips er at du kutter ut 0.90 - prisene. Alle vet at 126.90 er 127. Sånne priser ser så veldig Nille ut, om du skjønner hva jeg mener. 1 Siter
Thor Prestbøen Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Vi sender alle varer innen 24 timer. Bestiller du før klokka 21:00 på kvelden så leverer vi på post i butikk den dagen. Da blir den sendt dagen etterpå. Altså innen 24 timer:) Jeg for min del vil si at noe av det viktigste for meg når gjelder valg av nettbutikk er rask levering og god kundeservice. Selvsagt ser jeg på pris også, men på ting som dette så er det små marginer og jeg betaler heller 10-20 kroner mer for en vare jeg får innen et par dager enn å gå for den laveste prisen hvis jeg må vente over en uke på varen. Andre tenker kanskje annerledes, men jeg er utålmodig og når jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe så vil jeg ha det NUH! 1 Siter
trevi Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Kunne dere tenkt dere å tatt inn disse ?? Dog security sine originale halsbånd, og ikke kopiene. Jeg bruker KUN disse på mine hunder Og det er vanskelig å få tak i originalene i riktig størrelse (bruker 50 cm). Siter
Recommended Posts