Raksha Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg skal etter planen begynne å jobbe på skole i løpet av høsten, gleder meg villt! Men jeg har litt akutt buksekriser. Trenger enkle pene bukser, ikke dongri, som passer ei som er rundere på midten enn man burde være. Jeg vil gjerne ha enkle mørke bukser med høyt liv (ordentlige kjærringbukser) med rette/vide ben. Må kunne kjøpes kjapt og greit på nett. "Stor" normal størrelse, eller liten "stor" størrelse. Pris er jo også en faktor. Billigst mulig, selvsagt. Hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Tråkker sikkert litt rundt nå, men kjærringbukser finner du på Lindex eller kapahl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Slår et slag for dongeri når man skal jobbe på skole jeg altså - slitesterke og finnes i alle former og fasonger og passer til alt av overdeler.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Floyd har noen, men husker ikke prisen. Tror ikke de er de billigste. Men skulle jeg ha jobbet på skole vilel jeg kjøpt olabukse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg har dongri, men må krympe litt i magemål for at de jeg har skal sitte behagelig må ha noe annet frem til det. Floyd, nettbutikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stanova Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Fremfor joggebukse ville jeg heller tatt på meg tights og tunika med noen fine ballerinasko til. Synes ikke joggebukse egner seg utenfor helsestudio eller husets fire vegger. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg har dongri, men må krympe litt i magemål for at de jeg har skal sitte behagelig må ha noe annet frem til det. Floyd, nettbutikk? ja var det når jeg googlet i hvertfall. Høyt liv og mye stretch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 En ny dongeribukse? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Prøvd Cubus? Jeg har en modell derfra jeg liker. Den er ikke helt det du spør etter, men kanskje de har noen som er det? Jeg har Jeggings Jane, de er medium høye i livet og smale i beina, og det beste er at jeg måtte ned en str i de enn jeg vanligvis er Supergod stretch i dem og billige Ellers har Carlings også stretcbukser som er høye i livet, de er supergode! Jeg har fire stk i forskjellige farger og mønstre De koster 4-500 kr. De er smale i beina da, men ser ut som jeans og føles som tights, veldig gode å ha på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg synes også tights og tunika - eller enda bedre - tykke ugjennomsiktige strømpebukser med genserkjole over, er finere enn joggebukse. Men, det finnes faktisk mye ok i loose fit i butikkene nå. Ikke joggebuksestoff, men løse, pene bukser. HM har endel på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Men Rak spurte vel ikke etter joggebukser - jobbukser 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Får ikke lagt til link dessverre, men mange butikker har bukser som har joggebukse liv og ellers ser ut som litt løse/ledige dongeribukser eller med ulike mønstre. (populært for tiden). De går gjerne innover nede og passer flott til sandaler, pumps eller joggesko. De er veldig behagelige å ha på. Vet at både Vera Moda, kappal, Cubus , HM osv har slike type bukser. Litt Harlem aktig, bare ikke sæggete. hvis du skjønner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Ingen om har konkrete linker? Jeg er åpenbart ufattelig dårlig på å lete @Line finner ikke dongri som passer syns jeg.prøvd de jeg har i et nr større, men de blir bare feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Sett på ellos.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Salg siden til Floyd http://www.floyd.no/salg/salg-underdeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Skulle gjerne linket! Men Sonen vil ikke samarbeide med meg. får ikke til å kopiere/lime inn, quote eller legge til link på min Pc her hjemme. Har vært sånn det siste halve året! KJIPT! * hører dere moddiser, og nei jeg bytter ikke til Firefox!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Salg siden til Floyd http://www.floyd.no/salg/salg-underdeler Den peggybuksa så ikke så dum ut... likte prisen også. Skulle gjerne linket! Men Sonen vil ikke samarbeide med meg. får ikke til å kopiere/lime inn, quote eller legge til link på min Pc her hjemme. Har vært sånn det siste halve året! KJIPT! * hører dere moddiser, og nei jeg bytter ikke til Firefox!* Ååh Vi har cubus og kaphal her, men jeg hater intenst å prøve klær i butikk. Virkelig! Og cubus er veldigungdomsorientert den som er her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg var og sikker på at du spurte etter joggebukser Kappahl har jo masse kjærringklær da, jeans med stretch og sånn fant faktisk noen dritgode noen, som ikke var kjerring der og, så ta turen dit om du kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Dem har vel internett buttik dem å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Floyd sine stretchbukser med høyt liv er veldig fine for dem som har "mammamage" sånn som meg Dog dyre bukser som ikke holder all verdens (30 graders vask, noen modeller får fort "pels" og nupper), men supre bukser til finbruk! De typene er bare veldig slim fit da, og man må gå ned minst 2-3 størrelser, så anbefaler i såfall å prøve først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg synes også Floyd sine er veldig gode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 takker og bukker - keep em comming om dere skulle ramle over noen geniale. Bestilte to lette og ledige bukser på salg på floyd! Er mammamage + sideflesk som er problemet her... Men jeg trives veldig veldig dårlig i slimfitbukser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg kjøper bukser herfra. Sjekk måleskjemaet så er du rimelig sikker på å finne en som sitter godt!: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 HER har du mange sånne bukser som du spør etter, nå er det tilbud der også Jeg vet at DENNE og DENNE er veldig populære og den har plass til litt mage, vi som ikke har så mye mage kan oppleve den som litt for slakk der magen er Ta en kikk der inne, de har veldig mye fint til en bra penge. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 haha, jeg leste også joggebukser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts