Elita2005 Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 Hei! Vi har tenkt til å trene lydighet i Maridalen i morgen kveld, 7. august. Så det er bare å slenge seg med - noen som har lyst? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 Hvor lett er det å komme seg dit fra sentrum? Skal en tur til Oslo i morgen ettermiddag for å møte ei venninne, kan jo vurdere å ta med hunden for så å dra opp og trene litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 Hvor i Maridalen? Oslo og omegn har treninger på Brekke alle hverdager. melvis, det går buss/bane til Nydalen og så buss videre derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 6. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 Jeg tenkte på Brekke! Det er jo et stort område, så er god nok plass! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 Når sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg tenkte på Brekke! Det er jo et stort område, så er god nok plass! :-) Bare vær obs på at i dag er det både kurs i agility, samt trening i lp, rally og bruks. Det kommer til å være relativt fullt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg er ferdig på jobb 18, så sånn ca 20 ? :-) Vi får satse på at det er en liten flekk til oss og da. Det er vel bare agilityen som har instruktør, så da regner jeg med at de andre gruppene kanskje ikke er suuperstore, og fritreningen starter jo kl 18, og da er det begrensa hvor mange som holder på til 20:30! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg er ferdig på jobb 18, så sånn ca 20 ? :-) Vi får satse på at det er en liten flekk til oss og da. Det er vel bare agilityen som har instruktør, så da regner jeg med at de andre gruppene kanskje ikke er suuperstore, og fritreningen starter jo kl 18, og da er det begrensa hvor mange som holder på til 20:30! :-) Etter 20 er det nok roligere ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Etter 20 er det nok roligere ja. Du trener med Oslo og omegn gjør du ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Du trener med Oslo og omegn gjør du ikke? Ikke i dag, men til vanlig, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 jeg vil gjerne delta, med min lille malteser. Hvor mange kommer? Hvor ligger brekka i Maridalen? Bor på Nordstrand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Vi skal dit i hvertfall uansett! :-) Det ligger langs maridalsveien, rett etter avkjørselen til kjelsåsveien! Kjører du bil eller kollektiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 mamma kjører isåfall.... jeg blir 13 år.... er det greit? hvor mange hunder mener du med vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Vi er Luiz (hunden) og meg hvertfall. Hvis du også er innstilt på å trene lydighet - så er det helt i orden Trener du mye med hunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Skal på nattevakt, så det blir nok i seneste laget for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 jeg har hvert på agility kurs med henne, og skal på grunnkurs 20. august. Mamma er så sinnykt stresset, vi har veldig mange planer denne helgen. Vet ikke om vi får dratt, men vi får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Så dumt, @Martine :-/ En annen dag! Gøy at du skal på grunnkurs, @jemo ! Hvor skal du på grunnkurs? Den er i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 på grunerløkka, hund i sentrum. Er dit du skal ved siden av OODK klubben? Vi vil melde oss inn i den, vet du om det er muligheter til å komme seg en tur innom der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Det er bare å dukke opp på trening for å se og hilse på (og være med!) om man vurderer å melde seg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Så dumt, @Martine :-/ En annen dag! Gøy at du skal på grunnkurs, @jemo ! Hvor skal du på grunnkurs? Den er i orden. En annen dag er jeg helt klart med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 @simira ok tenker vi gjør det takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Det er bare å dukke opp på trening for å se og hilse på (og være med!) om man vurderer å melde seg inn. Jeg vurderer også å melde meg inn, men står mellom to klubber - så sendte nettopp en mail til OODK og Stovner hundeklubb ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jemo Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 da ble det hundeakademiet sitt kontakt og lydighets kurs. Har fullført et annet kurs hos de, og var veldig fornøyd med det. Skal noen av dere på kurs? Er det en annen dag du skal sette i stand et treff? @Elita2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts