Benedicte Skrevet 4. August 2014 Rapporter Share Skrevet 4. August 2014 Vi er på boligjakt og håper å få kjøpt leilighet utover høsten en gang. Det kan være i neste uke eller det kan være om noen måneder, men vi har 3 mnds oppsigelse på leiligheten vi leier nå. Men denne oppsigelsestiden gjelder ikke om vi finner noen andre aktuelle som kan flytte inn i leiligheten før den tid Send meg derfor gjerne PM om du er interessert i leiligheten, eller kjenner noen som er det! Hund er selvfølgelig tillatt. Vi bor her med tre hunder, og @ har også bodd her med tre hunder. Leiligheten er på ca 70 kvadratmeter (kjellerleilighet). 11000,- i mnd inkludert strøm og internett. Leiligheten ligger på Røa, like ved Bogstad Camping. Det er kort vei til uendelig med turmuligheter. Leiligheten består av: lang gang, kjøkken, to stuer, bad og to rom. Begge to er store nok til soverom, men det ene rommet har ikke gulvvarme. Vi har derfor brukt det som hunderom/bod. To minutter å gå til buss (går ofte). Deler av første stue Stue nummer to brukes som spisestue/kontor Soverom. Alt er malt i hvitt Stort nok til 2 meter bred seng. Er også garderobeskap på soverommet. Kjøkken med oppvaskemaskin. Det er spotter i alle rom, og i garderobeskapet i gangen og i den innerste stue. Ta kontakt med meg på PM om du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Leiligheten blir ledig fra og med 1. november! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 @Lunatic 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 @Lunatic Hun har alt sagt at den blir litt for dyr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Hun har alt sagt at den blir litt for dyr. Den er egentlig det, men vi har fått med en til, så nå er vi tre! Da går det supert! Skal på visning på tirsdag for å se! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Den er egentlig det, men vi har fått med en til, så nå er vi tre! Da går det supert! Skal på visning på tirsdag for å se! Så flott, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Så bra! Røa er jo fint med hund, rett oppi marka, og kort vei til retrieverklubben. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg savner leiligheten og ikke minst beliggenheten og marka! Den fine marka :-D og retriever klubben sin trening plass. Lykke til :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg håper inderlig at huseier "godkjenner"! Kjenner jeg har så lyst til å komme meg ut fra foreldre igjen, og denne virker så perfeeeekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg håper inderlig at huseier "godkjenner"! Kjenner jeg har så lyst til å komme meg ut fra foreldre igjen, og denne virker så perfeeeekt Hva skjedde med den på Grønland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Hva skjedde med den på Grønland? De satte opp leia en del (den var allerede skyhøy), og det gadd jeg ikke, for den leiligheten var liten, full og i fjerde uten heis. (Og uten noen form for stue). Så jeg flytta hjem igjen for en periode før jeg planla å flytte ut med en venn. Da hadde vi funnet noe som var nærmere bakken (med tanke på valp), billigere og ikke fullt av folk. Så ja, det var egentlig det som skjedde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Snakket med huseier i dag og VI FÅR LEILIGHETEN! :D 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Ble så glad på deres vegne! Jeg kommer til å savne beliggenheten og all skapplassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Skikkelig sonenleilighet den der 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Grattis, så stas! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Skikkelig sonenleilighet den der Går i arv, ja Å, den er så bra! Gleder meg skikkelig til å få flyttet inn. Beliggenheten og skapplassen og lyse, fine rom Tror det er supert sted å ha valp og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Gratulerer! Da får du ta deg en tur til Retrieverklubben på Bogstad Trener agillity der! Røa er et supert sted å bo med hund (og ellers også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Ja, nå blir det trening med Retrieverklubben! Har jo trent der et par ganger før, men det er veldig langt og kronglete å komme seg til fra Årvoll når man ikke har bil.. Så nå blir det trening der ja! Gleder meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts