Rocket Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Herved ny favoritt. Smash(?) kan sendes hit anyday! Denne: Siter
MegaMarie Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Jeg liker Royal Hassel, jeg Jeg er litt ekstra soft for den fargen av en eller annen grunn Siter
Alzenas Skrevet 26. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2014 Herved ny favoritt. Smash(?) kan sendes hit anyday! Denne: Det er Pearls Legacy`s Royal Trippel, jeg liker han veldig godt. Veldig fine vinkler og bevegelser på ham. Jeg liker Royal Hassel, jeg Jeg er litt ekstra soft for den fargen av en eller annen grunn Fawn er pent ja, jeg har allerede fått min beige drøm *Takk gud for det, ellers hadde sambo blitt gal om jeg sa jeg ville beholde en valp til* 2 Siter
Alzenas Skrevet 29. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2014 Valpene har blitt 6 uker gamle, og nå har de som er solgt begynt å bli delt ut til sine nye eiere. Ei spennende tid! Her er noen bilder fra i går, håper dere liker dem :) Mitt favobilde fra i går, jeg lo så mye at jeg ble usikker på om det ble uklart eller ikke Pearls Legacy`s Smash - Hannhund. Min favo! Holder ham igjen enn så lenge, mens jeg teeeenker Pearls Legacy`s Tress - Hannhund. Pearls Legacy`s Royal Trippel - Hannhund Pearls Legacy`s Royal Hassel Pearls Legacy`s Dream (Tispe) Mor med de 8 ungene Pearls Legacy`s Royal Premium - hannhund Spennende med pus:-) Litt senere på kvelden dukket det opp besøk - De falt tvert for lille Royal Premium 5 Siter
Poter Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Jeg ble ekstra svak for ham med hjerte på seg. Tenk å ha en hjertemerket hund! Siter
Gjest Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 I dag var jeg på valpebesøk og jeg kan si at de som får en av disse snuskene hjem til seg er jaggu heldige! De ville så gjerne komme ut og hilse på, koste masse på fanget, var trygge og bare helt herlige. Mammawhippet sjekket inn nå og da når jeg koste på valpene hennes, og ellers lå hun og sov, ba om litt kos selv og ellers drev med sitt. Herlige hunder Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Rocket Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 *sukk* For noen fine småtroll a! Liker fremdeles trippelen veldig godt, men syns kanskje utrykket til Smash er hakket penere. Heldige valpekjøpere du har! Er alle lovet bort? Siter
Enits Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 I dag var jeg på valpebesøk og jeg kan si at de som får en av disse snuskene hjem til seg er jaggu heldige! De ville så gjerne komme ut og hilse på, koste masse på fanget, var trygge og bare helt herlige. Mammawhippet sjekket inn nå og da når jeg koste på valpene hennes, og ellers lå hun og sov, ba om litt kos selv og ellers drev med sitt. Herlige hunder Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Premium skal til dere? Hehe Siter
Gjest Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Premium skal til dere? Hehe Nei Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Alzenas Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 Jeg ble ekstra svak for ham med hjerte på seg. Tenk å ha en hjertemerket hund! Tress ja. Det er ganske kult med hjerte på seg altså Ellers er han en av mine favo hanner. *sukk* For noen fine småtroll a! Liker fremdeles trippelen veldig godt, men syns kanskje utrykket til Smash er hakket penere. Heldige valpekjøpere du har! Er alle lovet bort? Jeg tror jeg har 4 kjøpere, jeg har nettopp begynt å dele dem ut, ut fra hvem som har fått førstevalg, andrevalp osv. Så får vi se hvem som virkelig mente alvor når de reserverte Noen småknips fra når Ingvildoline var her i går, på bildene er hun sammen med Premium (Som er bortlovet, han reiser til Stavanger ikke denne helga, men neste til en familie som kjøpte valp fra B kullet av meg, og det er ikke Ingvildo 4 Siter
Alzenas Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2014 6 uker gamle, oppstillingsbilder: Pearls Legacy`s Royal Trippel Hannhund Pearls Legacy`s Smash Hannhund Pearls Legacy`s Tress Hannhund Pearls Legacy`s Premium Hannhund Pearls Legacy`s Lion King Hannhund Pearls Legacy`s Royal Hassel Hannhund Pearls Legacy`s Tip Top Tispe Pearls Legacy`s Dream Tispe 2 Siter
Alzenas Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Det ble litt flere bilder i går, men jeg var så sliten at jeg orket ikke se helt over dem. Her kommer "resten" av bildene i går. Ikke alle 728 bildene, men noen av dem Pearls Legacy`s Tress. Ledig Pearls Legacy`s Dream - Ledig til riktig hjem. Gjerne uts. interesserte Pearls Legacy`s Royal Hassel, hannhund. Med hans søster Pearls Legacy`s Dream til høyre Royal Hassel er reservert inntil videre. Pearls Legacy`s Premium. Reservert Hannhund Pearls Legacy`s Smash. Søker mulig forvert. Utstillingsinteresserte Hannhund Pearls Legacy`s Tress. Hannhund. Ledig til riktig hjem Pearls Legacy`s Premium. Reservert Hannhund Pearls Legacy`s Royal Hassel. Det står mellom denne hannhunden og Smash når det kommer til potensiell forvert. Om ikke søker også han etter et nytt og godt hjem 1 Siter
Rocket Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Sjekk trynet på siste bildet der da! Siter
Alzenas Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Valpisene er 7 uker gamle i dag, denne tiden har gått skremmende fort!! Royal Trippel: Royal Trippel og Premium Tress: Premium: Sambo syns det var litt gøy å ta bilde av meg, som tar bilder Sånn ser det altså ut 8 Siter
Alzenas Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Småperlene Fra V: Pearls Legacy`s Tress, Dream (tispe), Smash, Tip Top (tispe) Lion King, Royal Hassel, Premium og Royal Trippel Deres herlige pappa, Dani på NKK Harstad sammen med oppdretteren sin Kristin 7 Siter
13de Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Å, grattis med valper! De er jamenn søte! Royal Hassel tror jeg personlig jeg er svakest for selv om jeg ikke har bladd gjennom alle sidene.. Litt synd snøprinsessa ikke ventet til jeg har flyttet da:'( 1 Siter
Alzenas Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Vel overstått veterinærbesøk med vanvittig rolige valper som har fått masse kos og oppmerksomhet. Alle uten anmerking, helt fri for brokk og haleknekk. Fine hjerter og korrekt bitt. I morgen drar lille Premium til sin nye familie i Stavanger, de kom på valpebesøk i går og gleder seg til å få ta han med seg hjem :) Denne familien kjøpte valp hos oss i fjor, men dessverre omkom Carmen i en bilulykke like etter 1 årsdagen sin i juli. Det er noe ekstra spesielt nå når de skal ha en til, og Premium var det jeg som valgte til dem. Det var så godt å høre at jeg hadde valgt "rett" valp for dem 5 Siter
Alzenas Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Nå har lille Premium kommet seg hjem til Stavanger, her er et bilde fra i går 8 Siter
Sprettballen Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så herlig! Da skal jeg jammen reise og hilse på en dag Siter
Alzenas Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så herlig! Da skal jeg jammen reise og hilse på en dag Ja! Det var helt i orden for dem Flyturen hadde gått over all forventning, og han hadde sovet gjennom nesten hele natta. Kun 1 uhell sålangt, og barna stortrives med lillegull. Det varmer 1 Siter
Alzenas Skrevet 15. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2014 Siden objektivet mitt har tatt kveld, og det andre er på vei i posten er det ikke all verden med bilder dessverre. Men her er valpisene! Smash, Royal Trippel og Royal Hassel drar alle sammen i løpet av 2 uker. Smash til Bergen, Royal Hassel til Elverum og Royal Trippel til Tønsberg. Så da er det tispa Dream, Lion King og Tress som er ledige. Fra V: Smash, Royal Hassel og Tress. Tress er ledig Fra V: Dream (tispe) Liong King og Royal Hassel. Dream og Lion King er ledige Pearl`s Legacy`s Royal Hassel: Dream og hennes bror, Royal Hassel Royal Trippel aka Calvin Smash har funnet ballen, Royal Hassel er mer interessert i fotografen Tress og Lion King i bakgrunnen ... Og sånn ca her daua fokuset, type på neste bilde Pearl`s Legacy`s Dream (Tispe) Ledig til riktig hjem Pearl`s Legacy`s Royal Trippel (Solgt til Tønsberg) Pearl`s Legacy`s Lion King (Ledig) Pearl`s Legacy`s Royal Hassel (Solgt til Elverum) Pearl`s Legacy`s Smash. Solgt til Bergen Pearl`s Legacy`s Tress. Ledig 4 Siter
Tavi Skrevet 15. November 2014 Rapporter Skrevet 15. November 2014 Royal Trippel er bare SÅ søt! Siter
Recommended Posts