Anemone Skrevet 2. August 2014 Rapporter Share Skrevet 2. August 2014 Jeg innser at lille Mona ikke har fått en tråd her. Det må jeg vel gjøre noe med;) Mona er en liten gatemix, som jeg fikk fra Solplassen sommeren 2010. Hun er født i 2007, så hun begynner å bli en godt voksen dame nå. Glad i å kose seg... ....glad i vinter... ...og glad i bein. Dessverre har Mona vært noe plaget med en stiv bakpart i det siste. Laserterapi hos veterinær har hjulpet mye, og hun kan igjen være med på lengre fjellturer - så lenge hun viser glede over det, så klart. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. August 2014 Rapporter Share Skrevet 3. August 2014 Mona ♡ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 23. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2014 Høsten er kommet, og sommerens daffe-Mona er erstattet med en spretten liten sak som jeg ikke har sett på en stund I dag har vi vært på fjellet. To "topper" (den ene var veldig liten), nydelig natur, og en glad liten hund som klatrer på steiner, ruller seg i lyngen og spiser blåbær Fin utsikt var det jammen (men Mona ble litt vanskelig å se på bildet) Reinsdyr så vi også -veldig spennende! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 5. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 På morgenturen i dag fant Mona en ordentlig skatt! Oppå en stor stein stod det en KOPP! Full av regnvann! Det smakte visst nydelig 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Flinke fine Mona 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Hahahaha, så heldig! Tenk at den koppen stod der og venta på at bare hun skulle finne den og smake! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Haha! Mona er så fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 "Hvorfor må jeg være i bånd når Ariel får være løs? Jeg har ikke tenkt å spise reinsdyr. Lover! " 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 så fine bilder Mona er søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 så fine bilder Mona er søt Tusen takk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Så søt veldig lik på gatemiksen til en bekjent av meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Takk:)Tror hun har et nesten "generisk" gatemix/eventyrmix utseende - jeg ser ofte hunder som ligner på Mona. Tror f.eks. at hun ikke er helt ulik Chica til RenateA her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Flott tur i ruskeværet i dag. Men å stå i ro under fotografering er ikke så lett når man har mye annet gøy å gjøre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 21. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 I dag snødde det på fjellet Ikkeno stress, sa Mona.Snøen holder de farlige krøllete rovdyrene unna, nemlig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2014 Jaja, det er vel på tide med vinter nå. Vi har jo tross alt hatt 3-4 mnd uten skiføre:-P Jeg er litt ambivalent, kjenner jeg... Men noen andre koste seg "litt" på morgentur:lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Så koselig med flere hunder som heter Mona! Like fin som min Mona var, selvfølgelig . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Så mange flotte bilder av Mona og ikke minst av vakker natur! Ser ut som om dere har flotte turområder rundt dere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Herlig!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Så koselig med kommentarer i Monas tråd Lille frøkna har vært stiv og vond i bakparten sin i det siste. Hundemassøren har fått løst opp mye av spenningene, men dessverre virker det som Mona også er stiv i et kne. Veterinæren fant en liten fortykkelse i kneleddet, men hun anbefalte ikke røntgen på bakgrunn av sine funn - siden leddet er stabilt ville det ikke endret på rådene hun gav, som er at Mona bør fortsette å være i aktivitet, mens jeg følger med på bevegelsene hennes slik at jeg fanger det opp hvis hun ser ut til å bli dårligere. I dag tok vi en liten skitur før jobb, så helt invalid er hun jo ikke I kveld kommer hundemassøren igjen, så da får jeg høre mer om hvordan det står til med de spente musklene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 God bedring til Mona, håper dette ordner seg raskt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Takk, @LØJ Jeg er nok redd for at fortykkelsen/stivheten i kneleddet er permanent. Men hundemassøren får løst godt opp i muskulaturen, så nå er bakbensbevegelsene tydelig bedre. I dag var Mona med meg og en kompis på skitur. Vi må jo ta hensyn til henne, og holde et lavere tempo enn vi ellers ville gjort. Men hun koser seg på tur, og stakk til og med ut på rypejakt på et punkt. Da har hun mer en nok energi og styrke til å løpe rundt i råtten dypsnø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts