Symra&Pippin Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 En annen tråd inspirerte meg til å stikke hodet oppi skuffen med hundeutstyr uti gangen og dra fram en Gresshoppa nomesele. Den er alt for stor til Symra, og siden beardiser er lange hunder så lurer jeg litt på hvilken rase den kan passe til. Hvis noen med en lang hund har lyst på den, så kan denne personen få den mot å betale portoen. Jeg kan ta bilder og mål i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 JEG VIL HA!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Jeg vil og ha! :-D Har en lang og stor hund.. fnis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Jeg vil haaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Ta mål av dogsa folkens. Symra er 60 cm fra nakke til halerot, og den er altså for stor til henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Min er ca 80 cm fra nakke til halerot hvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Den var igrunnen ikke så svær som jeg husket, kanskje Symra har blitt større? Vanskelig å få tatt bilder som gir inntrykk av størrelsen. Jeg sender den til deg hvis du vil ha den Ramona, siden du spurte først. Så kan du jo sende den videre til noen andre hvis den ikke passer til Fresco. Sender du meg adressen din på Messenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts