Perfect Image Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Ehh.... sånn går det når du skifter nick he he he da glemmer jeg å sende melding. Noah er trukket fra Bjerke. Han er skalla i panna Skalla ja, men kortere dag da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Drikker du på utstilling???? Også allerede i juniorklasse da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Skalla ja, men kortere dag da! Jupp, skikkelig sommersveis faktisk - kort lugg - eller, kanskje ikke - nå har han hockysveis, kort foran og langt i nakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Også allerede i juniorklasse da! Viktig å starte tidlig, vøtt... Jupp, skikkelig sommersveis faktisk - kort lugg - eller, kanskje ikke - nå har han hockysveis, kort foran og langt i nakken. Dette synes jeg krever bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Drita og Skrulla høres ut som kule hunder :-P hehe! hvilken dag? Er så kule, atte! Skal dit søndagen, spessial for nebbdyra dagen før. Når går prikkedyra? Tror oppdretterne til Salo skal, så hadde vært gøy å hilse på og ta en titt Men jeg skjønner jo ikke at det skal være så vanskelig, jeg, alle småklubbene fikser jo det der helt greit liksom . Kanskje NKK kan lære av dem? . Drikker du på utstilling???? Ikke jeg, bikkja! (neida. men det kunne forklart oppførselen ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Er så kule, atte! Skal dit søndagen, spessial for nebbdyra dagen før. Når går prikkedyra? Tror oppdretterne til Salo skal, så hadde vært gøy å hilse på og ta en titt Ikke jeg, bikkja! (neida. men det kunne forklart oppførselen ) dalmis går vell lørdag jeg skal ikke stille dalmis på nkk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Har meldt en åpen klasse hannhund og en veteran.Gr 10 går søndag,spesial lørdagen. Ingen av dem er noe wow eller har noe utstråling i ringen så det er ikke så mye å hente akkurat Om varmen fortsetter så blir vi hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Skriver på lørdagen og stiller på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Iben skal på Bjerke Dette blir hennes siste valpeshow! Gleder meg som en unge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 25. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2014 Jeg og F kommer for å stille valp og ha stand med Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Jippi, to av Pims valper stiller i junior Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Willy er påmeldt og jeg satser på at jeg er utstillingsklar til da . Og jeg er vel neppe klar til å løpe i noen ring med Willy til den tid.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Jeg skal gå ringsekretærelev, en Valpekjøper kommer med hunden sin som snille Kath skal stille for meg/dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Skal gå ringsekretærelev begge dager, gjøre unna raser med spesielle feil og mangler (eller krav og farge cacib som det også heter). Noah var påmeldt, men igjen - han har fått hockysveis - kort i panna, langt i nakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Skal gå ringsekretærelev begge dager, gjøre unna raser med spesielle feil og mangler (eller krav og farge cacib som det også heter). Noah var påmeldt, men igjen - han har fått hockysveis - kort i panna, langt i nakken Hva har skjedd? Har valpen tygd for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Jeg kommer søndag! Men ikke for å stille hund, jeg skal dirigere dere rundt på parkeringplassen tiidlig på morran Si kodeord "hundesonen" så fikser jeg smuud parkeringsplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Jippi, to av Pims valper stiller i junior Nei nei, Jippi stiller i champion, og Pim bebisser (og Jippi bebis) stiller i valpeklasse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Nei nei, Jippi stiller i champion, og Pim bebisser (og Jippi bebis) stiller i valpeklasse Haha, selvfølgelig! Colina stiller i junior - jeg må ha surret der Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Hva har skjedd? Har valpen tygd for mye? Nei, han fikk eksem etter bootcamp med Helle Bra nå, men hår vokser sakte på belgere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Jeg hadde store planer, men har vært på ferie og har ikke tenkt på den slags. Og nå er fristen ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 4. August 2014 Rapporter Share Skrevet 4. August 2014 Jeg har meldt på Kiwi i Juniorklassen, og med Anastasia har jeg tatt steget og meldt oss på i agility hopp! Så vi har bare å legge oss i hardtrening gitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 Jeg kommer innom for å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 Jeg skal starte lydighet, og ble skuffet at det bare er 4 påmeldte i min klasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 Bare 11 aussier og 14 basenjier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 8 kelpier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts