Gå til innhold
Hundesonen.no

Sår på halen, skorper og blod!


Recommended Posts

Oppdaga i dag at tispa mi har eit sår på halen. Det er på størrelse med en ert. Det er også skorper rundt. Nærmeste veterinær har tatt ferie så er litt i villråde. Har ikkje lyst å stresse opp med 4 dager gamle kvalper og mor på ein lengre køyretur.

Dermed spør eg her, med bilete. Er dette noko eg burde gjere noko med, eller sjå an? Gode råd er gull verdt!post-3567-1405968073,8913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viser ikkje teikn til å ha det vondt nei, men ho er stygg å bite og slikke der! Er redd det skal verte større..

Så er halen litt rar.. Dette kan jo ha med fødselen og gjere, anar ikkje om dei bærer halen litt annleis då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer jo eventuelt ikke helt ut fra "ingenting" :)

Fødsel er jo tøffe tak for kroppen, og dersom hun for eksempel allerede lå i grenseland, så kan siste påkjenningen/stresset ha redusert immunforsvaret som igjen har ført til hudbarrieren fått seg en (midlertidig) svakhet - derfor nå mulighet for det lille bakterie/sopp/eksem/allergi-utslaget. Mange muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klippet rundt, renset og styrt, men hundetunga har våtlagt det igjen slik at det nå er eit større sår.

Har no badasjert rundt så ho ikkje kjem til,men då vil ikkje sjølve såret få skikkelig luft!

Har de tips til å halde hunden unna såret? Kan nesten ikkje ha på ei diande tispe krage heller..

Følger med så godt eg kan på å halde ho unna, men kan nesten ikkje vere der 24/7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Har klippet rundt, renset og styrt, men hundetunga har våtlagt det igjen slik at det nå er eit større sår.

Har no badasjert rundt så ho ikkje kjem til,men då vil ikkje sjølve såret få skikkelig luft!

Har de tips til å halde hunden unna såret? Kan nesten ikkje ha på ei diande tispe krage heller..

Følger med så godt eg kan på å halde ho unna, men kan nesten ikkje vere der 24/7..

KAnskje få til et hylser av en dorull som kanskje sitter fast. vet noen har gjort det men ikke helt hvordan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAnskje få til et hylser av en dorull som kanskje sitter fast. vet noen har gjort det men ikke helt hvordan

Interessant ide.. Spørs om ein kan teipe dorull med sportsteip på eine sida? Den må eg fundere litt på..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...