Hakushu-kull igjen!
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Hvis det ikke er trygt for dem å være i bilen så er det bedre å la dem være hjemme. Du får grinder til bilvindu og lås til bagasjeromsluker som gjør at du kan ha dem åpne uten at folk får tilgang.
-
Trenger du å ha med hund til legen? Jeg ville jo heller latt den være hjemme. Men så lenge det ikke er direkte sollys på bilen går det helt fint. Om det er direkte sollys ville jeg prøvd å finne skygge eller satt opp vinduer litt og evt. bagasjerom med luftlåsing.
-
Skal til legen men det er 10 grader på det varmeste her. Tror du det går bra da?
-
Forumet har dalt i takt med Facebook, og veldig lite nyrekruttering. I tillegg litt uenighet om hva som er greit og ikke på forumet, og noen som mistrivdes og meldte seg ut. I tillegg har de "gamle" brukerene blitt eldre, opptatt av andre ting, eller bare ikke føler behov for nettsamfunnet lengre. For yngre som leter er det lettere å finne grupper på Facebook. Jeg vet en håndfull titter innom nå og da, men det er jo litt slik at aktivitet skaper aktivitet, så når få poster blir det også mindre respons. Det har vært diskutert å legge ned forumet, men det blir en stund til ihvertfall.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts