Vimsan Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Hej alla sonisar! Nu är det ett bra tag sedan jag var här sist, jag har mist min älskade Tudor så det har varit tuffa tag... Jag har nu skaffat mig en ny liten valpis som jag hoppas vill leva ett långt och friskt liv tillsammans med mig. Tycker att jag har haft maximal otur så denna gången måste det gå bra! Nu till saken, jag är med i Canider sin fototävling för att vinna ett presentkort! Jag hade blivit jätte tacksam om ni kunde hjälpa mig genom att trycka "liker" på bilden av min lille Hugo så att jag kan få en ny start med ny valp och nya leksaker till honom. Hoppas och tackar på förhand Link: https://www.facebook.com/CaniderNO/photos/a.909179812430506.1073741830.898933636788457/909776142370873/?type=3&theater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Så trist å lese om Tudor Har stemt på bildet ditt, er det den nye valpen? Så utrolig skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Har selvfølgelig stemt på lille Hugo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Dette var trist å lese Har likt bildet av den nye, lille. Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Stemt, lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Tuuuusen tack ska ni ha Det ville betytt och hjälpt mig massor! @roxie88 Ja han lille rampen som hoppar och sprätter vid vattnet så öronen fladdrar är min nye lille 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Husk at han Hugo må få egen tråd også.... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Så leit å høre om Tudor Stor trøste klem Den nye valpen din er super skjønn og jeg har stemt på han, skal få flere av mine venner til å gjøre det også, hvis det er greit for deg? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 ÅÅ så trist med Tudor da! Var han syk? Du har virkelig hatt uflaks, håper du og Hugo får MANGE år sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Jeg har også likt For en skjønn valp. Og så trist med Tudor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2014 Tusen tack Renate, gärna det Tack så mycket till dig också ToneS, sätter väldigt pris på det. Lola: Ja det var han dessvärre så det har vart och är fortsatt väldigt tungt men jag gör det jag kan för att hålla mig uppe och komma mig vidare här i livet. Tusen tack det hoppas jag också Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiseES Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Da har jeg stemt, nydelig hund. :-) Vil du stemme på min hund. Har laget egen tråd her jeg å. Stem på den lille jack russell valpen. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts