PrimaDonna Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Nettopp. Har kjøpt ipad, etter mye press. Lette etter tråd om det, og fant ingenting. Er det en måte å få opp smileyene på tablet? ------------ Redigert inn i innlegget av administrator: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Du må skrive inn kodene på smilye'n. Kodene finner du her: http://hundesonen.no/forum/index.php?&app=forums&module=extras§ion=legends# Edit: Hvorfor virket ikke linken når jeg svarte, men den virket på forhåndsvisning? Sorry, da kan jeg ikke hjelpe deg, annet enn at du må huske koden på smilye'n du vil bruke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Ikke så vidt jeg vet, må bare pugge de kodene du helst vil bruke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 *bite i det sure eplet* hehe Enviado desde mi iPhone con Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Enviado desde mi iPhone con Tapatalk Haha, satt på feil språk? :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Haha, satt på feil språk? :-P Nei. Hun bor i Spania ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Kan ikke noen være så snill og skrive kodene til de mest vanlige smileysene? (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Kan ikke noen være så snill og skrive kodene til de mest vanlige smileysene? (a) Når jeg får stjelt tilbake min mac skal gå inn og skrive ned ALLE mine yndlings heart-forelsket-rasende smileyes, (har foreløpig pugga én) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Hva gjør jeg vel ikke for mine med-sonere? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 14. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 faktisk (: anette : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 faktisk (: anette : ) Liker du den ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Liker du den ikke? Nydelig! Ser liketen (not) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Du går inn i innstillinger Generelt og finner tastatur og huker av for emoji da får du en globus på tastaturet som du trykker på for å finne de igjen når du skriver Ollan Marching On Together 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. November 2014 Rapporter Share Skrevet 18. November 2014 Baah, hadde lagret denne, men nå synes ikke smileysene lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2014 Baah, hadde lagret denne, men nå synes ikke smileysene lenger. Ja, samme her! Skrev med to åpne vindu, følte meg kul. Jeg har rapportert denne hendelsen, til adm :icon_lol: ---kodeskjermdumpen---- sukk :icon-trist: Men seriøst, Havanais, kjekt å se at ikke bare meg har behov for at kodene for smileys står et sted. Håper det lar seg fikse, uten bry for mod/adm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Det ble ikke så pent, men jeg har redigert dem inn i førsteinnlegget . Moderator IW . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Takk, @IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Det ble ikke så pent, men jeg har redigert dem inn i førsteinnlegget . Moderator IW . Prima Donna liiiiker dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts