Gå til innhold
Hundesonen.no

Smoothie


Lissi123
 Share

Recommended Posts

Er det noen andre som lager og liker smoothier ?

Jeg lager det til meg noen ganger

1 oppskrift jeg har blitt glad i

2dl frosne jordbær

3,5 dl jorbær yoghurt

2 ts vanije sukker.

Du kan ha mere frosne bær i om du vil . Smak deg til :)

Er det noen andre som har oppskrifter de vil dele ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en stor banan, en pakke frosne jordbær, et lite beger usøtet naturell- eller vaniljeyoghurt, og en neve mynteblader - det smaker som verdens friskeste hubba bubba :drool: Ellers er pasjonsfruktpuré alltid et godt innslag

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Pleide bare å bruke en blanding av forskjellige bær, ofte frosne (jorbær, blåbær, bringebær, bjørnebær, banan), eventuelt frukt også, pluss litt vann, melk eller naturell yoghurt i.

Litt av hva man har rett og slett.

Lenge siden blenderen er blitt brukt, tror jeg må hente den opp igjen snart, det er jo supergodt! Og veldig sunn frokokost eller mellommåltid om man ikke har i kunstig søtning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser en del som mellommåltid. Bruker alt mulig.

Jordbær, banan, blåbær, mango, litt mager kesam/gresk yoghurt/naturen yoghurt, hempfrø, chiafrø, solsikkefrø, haveegryn(hvis det skal Mette mer) osv. :) Bare blander. Ingen oppskrift.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt består av banan, mango og ananas, disse må være frosne da det ekleste jeg vet er lunken smoothie! Også bruker jeg ananas juice oppi :) jo, og havregryn hvis jeg trenger en som skal mette mer.. Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er banan og blåbær, den er så god. Bruker frosne bær, men liker best at bananen er fersk, ellers så blir den så tjukk. Bærene er selvplukket.

Blander sammen bær og banan med juice og mager vaniljekesam eller proteinyoghurt fra Sverige. Kommer an på hva vi har hjemme, men liker å bruke en yoghurt med lite fett i og med mye proteiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

At det ikke skal være yoghurt i? Kan da vel godt være det sålenge det ikke er av den typen som er stappa med sukker. Gresk yoghurt f.eks! Eller mager vaniljekesam, det er også nam! :) Konsistensen blir så mye bedre med litt sånt i, istedet for bare frukt og/eller juice Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...