Gå til innhold
Hundesonen.no

I dag ble jeg skikkelig redd


Guest atiram
 Share

Recommended Posts

Guest atiram

Maja ble mest sannsynlig stukket av veps (her nord er det ikke så mye annet giftig) og fikk kraftig allergisk sjokk.
i løpet av et par min ble hun helt slapp (like slapp som før hundene sovner ved sedasjon)
tunga ble blåhvit og kald, og slimhinnene likeså. tunga så ut til å nesten være oppe i ganen på henne...så er rimelig sikker at hun har blitt stukket i munnen.

hun ble helt slapp og tunga hang ut av munnen på henne, så vi hev oss i bilen og ilte til vetrinær.
Da vi etter ca 20 min var komemt di hadde maja kiknet noe til, og hun begynte å skjelve og ble redd da hun kjente igjen vet. kontoret.

når pulsen ble målt (da sikkert med adrenalin pumpende også) var den bare på 44.

hun fikk kortisonsprøyte satt, og litt etter litt kviknet hun noe mere til. vi fikk også en slik allergi tabelett til å ha på lur om noe slikt skulle skje igjen.

Er ennå helt skjelven jeg,.... og også veldig veldig glad for at vi fortsatt har tre dachser her hjemme. har aldri tenkt på at hunder kan reagere så mye på vepsestikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...