Artemis Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Check out Obie, the tubby dachshund who lost half his weight! Skremmende! Er bare å se videoen for å se hunden i bevegelse. ' Siter
roxie88 Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Holy cow. Disse eierne skulle ikke fått lov til å eie hund!!!! Siter
Mardina Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Dette er dyreplageri på høyeste nivå!!! Stakkars hund.... Siter
Emilie Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Denne er en eldre sak. Dachsen Obie, er nå slanket (på en hensiktsmessig måte) og har operert bort overflødig hud. Slik jeg forstod det har ikke hans tidligere eiere vært i stand til å forstå at det de gjorde mot hunden var rein plaging. Har fulgt Obie på fb i et år nå, og han ser heldigvis ut til å leve et sunt og lykkelig hundeliv i sitt nye hjem 7 Siter
Snøfrost Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 shit! Og jeg som synes en annen dachs jeg har sett på bilder var smellfeit... Hun var jo sylfide sammenlignet med det her. Siter
VildeJ Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Wow! Er alt for mange feite dachser dessverre! Min dvergdachs måtte bytte fôr og etter det så hadde hun gått ned fra 4,3 kg til 3,85 kg på et par mnd. Spurte dyrlegen når vi var der for å ta vasksine og hun sa også at det var alt for mange feite dachser og at jeg ikke burde bekymre meg for at hun hadde gått ned litt. Heller litt for tynn enn for feit, når man har en så lang rygg Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Den har jo tilogm liggesår på magen. Godt å høre at bikkja har blitt tatt vare på og fulgt opp! Siter
Guest bikkje1 Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Det nederste bildet er heelt meg etter å ha spist litt for mye til middag. Siter
Recommended Posts