KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Hei. Jeg er en jente på 22 fra Oslo, som hentet min første hund for noen uker tilbake. Jeg har lest en del på siden her før valpen kom i hus, så nå tenkte jeg det var på tide å registrere seg. Valpens navn er Koda og rasen er Finsk Lapphund . Koda er en herlig kosegutt/bølle, han har nå blitt hele 14 uker. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 For en skjønn liten bamse! Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Hei og velkommen hit! Kjempesøt valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 For en skjønn liten bamse! Velkommen hit! Tusen takk! Jeg ser du har en søt liten hvit bamse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen For en kjempe søt valp Kjekt å se en navnebror Min heter også Koda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen For en kjempe søt valp Kjekt å se en navnebror Min heter også Koda. Tusen takk skal du ha! Så morro, jeg tok det fra Disney filmen "Min Bror Bjørnen" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Tusen takk! Jeg ser du har en søt liten hvit bamse Ja, en liten polarrev. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen hit, begge to! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen! Han var en vakker liten skapning! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Tusen takk skal du ha! Så morro, jeg tok det fra Disney filmen "Min Bror Bjørnen" Det gjorde jeg også Herlig film 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Hei Koda med eier Gratulerer med verdens beste rase og velkommen på sonen Her er vi noen trivelige lappefolk tilogmed 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Så nydelig da.. Verdens beste rase som Aslan sier! Velkommet hit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Tusen takk for velkomsten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen hvor er han fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Velkommen hvor er han fra? Takk! Opptretter er privat person. Men mor er Rödmossa Vajtti og far er Mallalasse's Kaiak. Så første og siste kullet til mor, men far har vist flere valper der ute . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Yeay, flere eiere av verdens beste rase! Så fin og søt han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 For en nydelig liten tass Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Yeay, flere eiere av verdens beste rase! Så fin og søt han! Tusen takk! Foreløpig veldig fornøyd med rasevalget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KodaLappis Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 For en nydelig liten tass Velkommen hit Tusen takk . Koselig at det er noen Lapphundeiere her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Teddybjørn jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianka Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts