lucy Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Gud, nå får jeg lyst på bedlis ♥ 1 Siter
Gjest Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Jeg liker skikkelig godt det bildet av Oppe og Casper som har drakamp! Siter
Lola Pagola Skrevet 14. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2014 Oppe + vann = raptus. Hun elsker å løpe gjennom dammer eller i vannkanten, og etterpå blir hun spinnvill (lusen kvalitet på videoen, vet ikke hvorfor det blir så dårlig, bra lysforhold og sånn... ) Koselig å ha henne her i helgen Sniff var her og, så da var familiens tre hunder samlet. Fra venstre: Oppe (5mnd, bedlington terrier), Sniff (8, strihåret dachs), Casper (6, dalmatiner), Tira (3, nova scotia duck tolling retriever), Aro (10, blanding av cocker spaniel og puddel). tryyyn! ff 1 Siter
Trixi Skrevet 15. September 2014 Rapporter Skrevet 15. September 2014 Hahaha..... det kuleste trekløveret disse her, en krøllete, en prikkete og en punker Siter
Mud Skrevet 15. September 2014 Rapporter Skrevet 15. September 2014 Fiiineste Oppe :D Og kul gjeng Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Blitt både større og lysere på ett år :-) Nå ligner hun innmari på moren sin synes jeg. Legg merke til skamklipp-streken på nakken Jeg får ikke til barbermaskin altså! Klipte henne med kjøkkensaks istedenfor 2 Siter
Poter Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hvor store blir bedlingtonen? Er de så myke som de ser ut som? Skikkelig kosefluff, ser det ut som! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hvor store blir bedlingtonen? Er de så myke som de ser ut som? Skikkelig kosefluff, ser det ut som! Hun er kjempemyk og de krøllene de har på hodet er som silke egentlig, så deilig å dra fingra igjennom. Hmm... lurer på om hun ble målt til ca 30cm, give or take. Så ca. der. 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 30 cm kan vel ikke stemme, med mindre du har en veldig liten dalmis? 30 cm er vanlig dvergpinscherstørrelse liksom Jeg vet ikke altså, men hadde inntrykket av at de var sånn +/- 40, basert på det lille jeg har sett dem på utstilling Hun er kjempe søt, jeg er egenlig ikke så glad i krøllehunder, men det er noe med de bedlisene altså 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 30 cm kan vel ikke stemme, med mindre du har en veldig liten dalmis? 30 cm er vanlig dvergpinscherstørrelse liksom Jeg vet ikke altså, men hadde inntrykket av at de var sånn +/- 40, basert på det lille jeg har sett dem på utstilling Hun er kjempe søt, jeg er egenlig ikke så glad i krøllehunder, men det er noe med de bedlisene altså Nei nå tullet jeg visst, hun er 40, er vel det grensen hos NSB er, og hun ligger rett der. Ikke glad i krøller jeg heller, men Oppe er innafor! Siter
mokken Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Oi, det varsler fargeforskjell ja. Blir hun enda mørkere eller er fargen "ferdig" nå? Hvor mye terriertemprament er det i bedlissene? Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Oi, det varsler fargeforskjell ja. Blir hun enda mørkere eller er fargen "ferdig" nå? Hvor mye terriertemprament er det i bedlissene? Jeg tror hun er ferdig nå. Hun er litt ulv i fåreklær. Og veldig både og egentlig, hva terriertemperament angår. Hun har varslingen og sånn inne. Hun er innmari tøff i trynet med hunder hun er trygg på, på sin egen størrelse. Casper har hun veldig respekt for, bare fordi han er stor. Men setter vi dem igang med drakamp f.eks (hun tør ikke ta noe fra munnen hans) gir hun seg ikke, knurrer og drar. Veldig moro å ha drakamp med henne, fordi hun henger på som en piraya. Men sånn ellers er hun veldig veldig myk og forsiktig, så myk at hun nesten forsvinner ned i bakken noen ganger. Så noen ganger er hun veldig terrier, andre ganger er hun den spakeste hunden jeg noen gang har vært borti. Synes Sniff er mer terrier sånn sett, mer guts og selvtilitt. Men tror Oppe er ganske typisk bedlington terrier. Tror de kan beskrives som mer mynde enn terrier egentlig, der terrier-siden plutselig viser seg. 1 Siter
mokken Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg tror hun er ferdig nå. Hun er litt ulv i fåreklær. Og veldig både og egentlig, hva terriertemperament angår. Hun har varslingen og sånn inne. Hun er innmari tøff i trynet med hunder hun er trygg på, på sin egen størrelse. Casper har hun veldig respekt for, bare fordi han er stor. Men setter vi dem igang med drakamp f.eks (hun tør ikke ta noe fra munnen hans) gir hun seg ikke, knurrer og drar. Veldig moro å ha drakamp med henne, fordi hun henger på som en piraya. Men sånn ellers er hun veldig veldig myk og forsiktig, så myk at hun nesten forsvinner ned i bakken noen ganger. Så noen ganger er hun veldig terrier, andre ganger er hun den spakeste hunden jeg noen gang har vært borti. Synes Sniff er mer terrier sånn sett, mer guts og selvtilitt. Men tror Oppe er ganske typisk bedlington terrier. Tror de kan beskrives som mer mynde enn terrier egentlig, der terrier-siden plutselig viser seg. Tusen takk for svar Mascot jakten føles uendelig noen ganger Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Tusen takk for svar Mascot jakten føles uendelig noen ganger Ja ikke lett med rasevalg altså! Bedlington terrier er nok milevis fra kelpie i gemytt kan jeg forestille meg Siter
Mirai Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg kunne gjerne hatt en bedlington terrier basert på den beskrivelsen der, ser jo ut som en lodden whippet . Likte dem ikke før, men så faktisk mange i England da jeg bodde der og fikk sansen for dem. Siter
Lola Pagola Skrevet 20. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2015 Oppe sier hei! 10 Siter
Lola Pagola Skrevet 7. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2016 Oj, nesten ett år siden sist jo Her er noen bilder fra helga iallefall Pleier å skamklippe henne litt hver gang hun besøker, forrige gangen var det hele kroppen, hun ble nakenbedlis det var før sommeren, så nå har det vokst ut på kroppen i akkurat passe lengde, slik at det er enkelt å vedlikeholde. Trimmet ansiktet litt i dag, og fikk skambarert henne skikkelig på den ene siden "jaja, vokser fort ut", er mitt motto som hundefrisør. shit ass... skammer meg over det der altså men er pen da. (før klipp) 4 Siter
Emilie Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 Så søt hun er Synes nå klippen fungerer bra. Ingen tvil om hvilken rase hun er, og det er et godt tegn Siter
Lola Pagola Skrevet 7. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2016 9 minutter siden, Emilie skrev: Så søt hun er Synes nå klippen fungerer bra. Ingen tvil om hvilken rase hun er, og det er et godt tegn Hyggelig å høre fra en pro! prøver å beholde rasepreget så godt jeg kan, samtidig som jeg vil holde det kort og stellbart. Funker ikke med noen utstillingsklipp der i gården altså, det blir for mye floker med en gang. Skulle gjerne tatt mer under haken osv, men hun blir som en åme. Veldig flink på resten av kroppen da 1 Siter
Emilie Skrevet 7. August 2016 Rapporter Skrevet 7. August 2016 7 minutter siden, Lola Pagola skrev: Hyggelig å høre fra en pro! prøver å beholde rasepreget så godt jeg kan, samtidig som jeg vil holde det kort og stellbart. Funker ikke med noen utstillingsklipp der i gården altså, det blir for mye floker med en gang. Skulle gjerne tatt mer under haken osv, men hun blir som en åme. Veldig flink på resten av kroppen da Ja, men det er jo det viktigste. Kort og stellbart med litt rasepreg er supert det Hadde vært fint om flere tenkte sånn Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.