Guest Jonna Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Skrevet 18. Juni 2014 Valpene må da sosialiseres de også! Ikke uvaksinerte, 4-6 uker gamle valper i ett miljø der jeg ikke har kontroll på hvem de andre hundene er med tanke på smitte Siter
Gjest Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Skrevet 18. Juni 2014 Jeg har stemt, men det er vel egentlig bare avstemming på hvilken helger jeg har fri fra jobb. Jeg håper jo jeg sitter hjemme med ett valpekull egentlig *ler* Så skulle stemmen min være vektene på noen måte og jeg har valpekull - stryk den Håper du får et valpekull som har dratt dagen før, haha! (Det går vel ikke opp med tiden, men lov å være optimistisk!) Siter
Teserere Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Jeg stemte på de 2 helgene det ikke er andre lp-stevner Siter
simira Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Jeg stemte på de 2 helgene det ikke er andre lp-stevner Skal du ikke starte mer rally altså? Er jo rallystevne nesten hver helt i september. Siter
Teserere Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Skal du ikke starte mer rally altså? Er jo rallystevne nesten hver helt i september. Jo altså skal jo det og da *sjekketerminlista* Siter
Cavalierflat Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Åh, kunne tenke meg å gå i rekrutt altså! Siter
pippin Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Moro! Jeg er med *rekker opp hånda* Kan jeg sitte på med deg eller? ;D Det er KLART vi skal bli med så lenge det passer med jobb og annet. Om vi deltar er noe annet haha! Men ja vi får se... Vi rekker vel å øve litt mer på øvelser frem til september/oktober... Siter
Pajko Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Nu får jeg jo Pajko til Norge og om helgen passer os, da kommer jeg gjerne 2 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Jeg stemte på den helga jeg antagelig skal sørover for mormors bursdag. Om det passer med når jeg er på Østlandet kommer jeg og går med en eller to hunder Hadde vært moro om det passer Sent fra min C6603 via Tapatalk Siter
Guest LXT Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 *rekker opp hånda* Kan jeg sitte på med deg eller? ;D Det er KLART vi skal bli med så lenge det passer med jobb og annet. Om vi deltar er noe annet haha! Men ja vi får se... Vi rekker vel å øve litt mer på øvelser frem til september/oktober... Ja vi drar sammen Siter
Snøfrost Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 Har det blitt bestemt en endelig dato? Hadde vært moro å vært tilskuer om ikke annet Siter
Anette Skrevet 10. Juli 2014 Rapporter Skrevet 10. Juli 2014 tja, doodle pollen er ganske jevn skal høre med Marie. Siter
Gjest Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Det blir 20 september som flest kunne Håper flere enn de som stemte den dagen også kan. Litt sent svar pga ferie. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Det blir 20 september som flest kunne Håper flere enn de som stemte den dagen også kan. Litt sent svar pga ferie. Da passer det ikke i år heller Skal antagelig gå offesielt den helga, så da må jeg være her i Trøndelagen. Østlandsbesøk blir antagelig helga etter. Men dere får kose dere Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Da passer det ikke i år heller Skal antagelig gå offesielt den helga, så da må jeg være her i Trøndelagen. Østlandsbesøk blir antagelig helga etter. Men dere får kose dere Ehemhemhem.. Trene? Siter
sham Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Det blir 20 september som flest kunne Håper flere enn de som stemte den dagen også kan. Litt sent svar pga ferie. Åå, da kan jeg ikke i år, er i Italia! Jaja ta det neste år Siter
Anette Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Ifølge pollen kunne ca ikke ALLE alltid, det var ca 11-13 som kunne hver helg man foreslo, så vanskelig å si hvem helg man skal ta da. Siter
Heidihj Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Jeg sa jeg kunne den helgen, men nå har høstsamlinga for malamuteklubben dukket opp samme helg med løp og prøver, så det blir nok prioritert i år Siter
Ane Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Jeg sa jeg kunne den helgen, men nå har høstsamlinga for malamuteklubben dukket opp samme helg med løp og prøver, så det blir nok prioritert i år Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Pajko Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Har forsat ikke fået skema, så vidt ikke om jeg kan.. Siter
simira Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Jeg går offisiell rally den dagen med Odin, men Kovu kan plukkes opp på Sinsen etter avtale, @Kaja 1 Siter
SFX Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Jeg kan 20. september, og holder av den datoen. Kanskje Foenix skal være klasse 1-klar til da? Eller i det minste rekrutt... 1 Siter
Kaja Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Jeg går offisiell rally den dagen med Odin, men Kovu kan plukkes opp på Sinsen etter avtale, @Kaja Herlig! Jeg vet ikke om jeg kan enda. Men altså, vi er jo dreamteam?! 3 Siter
Recommended Posts