tmp Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Heihei Alt jeg kan komme på er sjokoladekake, og det er litt kjedelig.. Har noen gode tips og oppskrift? Hva/ hvor: kake å ha med til svitnemålsutdeling til eldstejenta (10. kl) neste uke. Tror ikke der er kjøleskap tilgjengelig, og først er det seremoni og så samling med kake etc etterpå. Med andre ord må den tåle å stå ute i romtemperatur minimum et par timer tenker jeg. Inspirer meg, vær så snill :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 http://www.godt.no/#!/oppskrift/1016/enkel-og-saftig-sitronkake-i-form Testet denne nylig, og skal lage til egen bursdag om et par uker. Bare stek den litt lengre enn oppskriften sier (heller litt for lenge enn litt for kort, den tåler fint det). Evt ostekake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 http://trinesmatblogg.no/2009/08/14/gulrotkake-a-la-r-o-o-m/ Dette er den beste kaken jeg vet om, og når jeg lager den får jeg alltid sykt mye skryt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 De så kjempegode begge to, men tror jeg tester gulrotkaka til uka :-) Tusen takk begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Tenkte å foreslå gulrotkake jeg også Når jeg lager det er det alltid en slager. Jeg bruker oppskrift på klikk.no + en teskjed kardemumme i røren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Jeg skulle hatt en oppskrift på en god formkake som kan fryses så kan man evnt ha glasur på før servering. Marmor, sitron, sjokolade etc. Liker de enkle typene, ikke for mye greier i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Lagde denne snickerskaka i går. Klarer nesten ikke slutte å spise den nå, så sykt god Og dette er den beste Browniesoppskriften jeg har prøvd meg på (ikke stek for lenge!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts