Mud Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Vi tok en togtur til Oslo for å treffe Mozza og @Vims i dag. Kan ikke akkurat påstå at Mozza var desperat etter å bli med oss hjem, glad i matmor henne, men det var fryktelig stas å se hvor flott hun har blitt. Balanserte muskler og gode bevegelser Flink Vims! Krøllertene digget hverandre vilt og hemningsløst, og jeg har bare mobilkamera, så det er elendig kvalitet på bildene og mesteparten ble bare skygger. Vi var i hundegården på Tøyen, så det kom flere hunder og ble med i leken. Nico går ikke mer enn 5 meter fra mor ( Puli ) og begge jentene blir fort varme, så mesteparten av leken foregikk under benken vi satt på. Vaske valpen Mozza har så kule ører.. Varmt *dele opp* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Det ble flest sånne bilder.. 'Gjør dere forno?' Haledreperen.. Jeg falt pladask for han her. Se @2ne! Han var kul og pen! Ask måtte ta på den rare hunden.. Mozza ble forelsket.. Nico ødelegger romansen. Irriterende valp.. Møkkavalp.. Bare fordi han er så fiiin.. 2 trøtte krøllerter sov godt på fortauet på Grønlandsleiret.. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 så nydelige så koselig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Så koselig Men altså *host*bedlingtonklippsjokk*host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Så koselig Men altså *host*bedlingtonklippsjokk*host* Hun har pollenallergi. Kjipt med for mye pels da A husket ikke Mozza, men vil bytte tilbake hund. Han liker Mozza best faktisk Jeg liker jo ikke valper, så jeg er nesten enig Selv om jeg er dritimponert over Pulien. Alt er kult! Minst like imponert over M faktisk, hun har virkelig blitt ei tøff dame 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 A husket ikke Mozza, men vil bytte tilbake hund. Han liker Mozza best faktisk Jeg liker jo ikke valper, så jeg er nesten enig Mozza løper fortest, og hun valpebiter ikke. Kan det ha noe med det å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Mozza løper fortest, og hun valpebiter ikke. Kan det ha noe med det å gjøre? Han sa bare at hun var den beste hunden og at vi derfor måtte bytte henne tilbake . Du kunne få Nico i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Fine krøller!! Hundegården på Tøyen, hvor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Ser ut som det er det inngjerdede området langs langs Åkebergveien rett ved Borggata og garasjen til politihuset. Helt korrekt Jeg brukte aldri det stedet før jeg ble høygravid. Da ble det redningen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts