SaraSL Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Når jeg skal spille så kommer jeg til hovedsiden... men den funker ikke. det er ingenting jeg kan trykke på Sånn ser det ut hvis jeg trykker "velg by" så er det ingen by å velg fra. jeg kan ikke lage noen familie Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Hm, har du prøvd å google problemet? Ofte har andre hatt samme problem som deg og spurt tidligere på et forum, og fått svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Har prøvd det men det hjelper ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Har du lastet ned klær/mennesker/osv på simsnettsida? Noen ganger er det noen som fucker opp hele spillet, kalles "bad cc" og du kan finne lister over hvilke det inkluderer om du googler "bad cc list" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Det er dessverre Windows 8 som lager problemene, ser at alle som har problemer har Windows 8... Får vel vente til sims 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts