Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 25.-27.07.2014


mokken
 Share

Recommended Posts

Er det flere som skal til Karmøy i slutten av juli?

Jeg melder antageligvis på frøkna lørdagen og søndagen :)

Dommerliste her!

Påmeldingsfrister:

Manuell: 30.06.2014
Ordinær: 30.06.2014
Utsatt: 07.07.2014

Edit:

Er det noen som vet om det er mulig å telte på utstillingsplassen? :)

Endret av *mokken*
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg skal dit!
Stiller mopsen alle 3 dagene, og papillonen skal stilles fredag og søndag. Venter fortsatt på svar om det blir øyelysing der, men om ikke så er det ikke så langt til Stavanger heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stiller hhv 2, 3 og 4 hunder fred, lørd og sønd. Valpene skal være med alle dager i jr klasse, Ch-hannen lørdag og søndag (har nettopp stilt for fredagsdommeren, og selv om han som en av tre fikk exc ck så gidder jeg ikke å stille han. Får heller se hva han synes om valpene som han ikke har dømt før. Ene tispen stiller jeg kun søndag i håp om at hun blir champion på toårsdagen sin... Gidder ikke stille henne de to andre dagene, selv om det hadde vært kult med et par cert til før hun ble ch... Ødelegger jo muligens for min egen tispevalp i tilfelle... Så, ja... Håper ikke jeg angrer på hvem jeg stiller når...

Og min kjære Molly, jeg får vel holde det jeg har lovet å la henne få bli pensjonist nå som hun er champion. Selv om hun faktisk begynner å like utstilling bedre enn da hun var junior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...