Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 25.-27.07.2014


mokken
 Share

Recommended Posts

Fikk pm til fredagen nå, der står det litt feil. Der står det at oppmøte er kl 11 (de begynner 11 i ring 2), mens på startnummeret mitt står det oppmøte kl 9... Hva er rett?

Regner med det er 11 som er rett. Føler de ofte skriver oppmøte klokken 9 fordi programmet er bare veiledende tider. Så om du møter opp 11, og de plutselig er litt foran skjema og dermed må starte før klokken 11, så skal ikke de få svi for at du ikke fikk stille når de har skrevet oppmøte tid klokken 9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Hvor mange er det påmeldt av papillon, mops, beauceron, og hovawart?

Jeg har jo ikke meldt på så jeg får ikke PM. Men vil ta en tur på fredagen når Tony-trollet mitt skal øyelyses og da tenkte jeg å få med meg disse (vet ikke om det er hovawart da, men man vet jo aldri siden det er en del i sørfylket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det påmeldt av papillon, mops, beauceron, og hovawart?

Jeg har jo ikke meldt på så jeg får ikke PM. Men vil ta en tur på fredagen når Tony-trollet mitt skal øyelyses og da tenkte jeg å få med meg disse (vet ikke om det er hovawart da, men man vet jo aldri siden det er en del i sørfylket).

Er det fredag eller alle dager du lurer på påmeldingsantallet? Har kun pm for lør og søn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kat84; her er det du spør om:

Fredag:
papillon 18 (+ 1 valp)

mops 8 (+ 3 valper)

beauceron 1

hovawart 0

Lørdag:
papillon 14 (+ 1 valp)

mops 9 (+ 3 valper)

beauceron 1

hovawart 0

Søndag:
papillon 16 (+ 1 valp)

mops 6 (+ 1 valp)

beauceron 1

hovawart 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Kat84; her er det du spør om:

Fredag:

papillon 18 (+ 1 valp)

mops 8 (+ 3 valper)

beauceron 1

hovawart 0

Lørdag:

papillon 14 (+ 1 valp)

mops 9 (+ 3 valper)

beauceron 1

hovawart 0

Søndag:

papillon 16 (+ 1 valp)

mops 6 (+ 1 valp)

beauceron 1

hovawart 0

Takk :)

Veldig til variasjon på papillon og mops de tre dagene, selv om jeg kjenner stort sett alle de som skal stille disse (ut fra antall påmeldte så kjenner jeg de fleste i hvert fall). Kjenner Beauceronen som skal stille, og krysser alt jeg har for at det blir gode plasseringer i gruppene. Herlige gutten <3 Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk helg for oss! Fredag ble Era prikkedyr BIR og BIG 2 Og fikk CERT, lørdag tok hun også cert og ble BIM, kun slått av sin sønn, Hurry, som ble BIR med cert og BIG seinere på dagen! I dag ble Hurry igjen BIR med cert og plassert som nr 2 i gruppen! ???

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storm fikk excellent på fredag og søndag og på lørdag fikk han full pakke med CK, CERT og BIR! Dessverre kunne vi ikke bli til gruppefinalen da vi skulle i bryllup.

Vinket febrilsk til deg på lørdag, men du fikk det ikke med deg :P satt med to mopser på fanget så kom meg ikke bort til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sunny fikk exc alle tre dager, to dager ble hun 2jkk, siste dag 1jkk ck 3btk res cert.

Nico stilte lørdag og søndag, lørdag ble han exc 1chkk ck 1bhk bim og søndag ble han exc 1chkk ck 3.bhk.

Jezzy stilte søndag og fikk sitt siste cert som jeg hadde håpet og ble N Se Dk Nord uch på toårsdagen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...