MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Den 24 mai var det spesial utstilling for Australske gjeterhunder, med lydighetsstevne og valpeshow. @Nymeria og @Ingvild tilbragte hele dagen slik. Haha, latsabber @Whoopsis derimot var flink i lydighetsringen En søt red and tan valp @Shlush med Vegas, NJV Aussie Action's Black Quick-Step Geo, SJV Deepeyes Clash of Kings Vegas, NUCH SEUCH DUCK NORDUCK INTUCH AD BH NV-09-10 Chocolate Wrestler Opsis, Nakarras Opsis Lani, AUCH Sandsprite Southern Sky HT Dany, NUCH Deepeyes Dream Of Spring BIR og BIM NUCH Redqliff's Gaia Go Steady og NUCH SEUCH DUCK NORDUCK INTUCH AD BH NV-09-10 Chocolate Wrestler BIS Veteran CIB NORDUCK NBCH FIUCH CHUCH WW08 NV-05-06-10-11-13 DKV10 NORD10 NVV10-12-13 EUWV13 Glimmergruvans ö-Blaze Oppdretterklasse Kennel Deepeyes Fra venstre: Ivy, Dany, Geo og Talli. 7 Siter
Shlush Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Du vil ikke legge ut bildet på fjes? Så jeg kan tagge oppdretter :-D fine bilder 1 Siter
Snoffe Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Fine, fine hunder Jeg har fått litt sånn crush på kelpier siden jeg kom hit til sonen 2 Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Du vil ikke legge ut bildet på fjes? Så jeg kan tagge oppdretter :-D fine bilder Jeg skal ikke være på facebook resten av Mai måned, så det blir litt vanskelig, haha Tror ikke jeg kommer til å gå innpå før jeg er ferdig med eksamen 6 mai faktisk Takk for fine ord, begge to Kelpier er fine altså! Siter
Whoopsis Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Litt usikker på hvor fordelaktig det var for Opsis å bli plassert midt mellom de to der i bildeserien.. Lille reka. Tusen takk for fine bilder og fin helg! 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Kan jeg stjele oppdrettergruppe bilde? Var vanskelig å ta bilde selv og være inne *ler* Og som alltid: kjempe fine bilder! Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Litt usikker på hvor fordelaktig det var for Opsis å bli plassert midt mellom de to der i bildeserien.. Lille reka. Tusen takk for fine bilder og fin helg! Haha, hun burde hete Reka og ikke Opsis Hun er så søt Takk det samme! Jeg har et par flere lydighetsbilder om du vil ha Jeg er bare megakresen når jeg redigerer bilder Kan jeg stjele oppdrettergruppe bilde? Var vanskelig å ta bilde selv og være inne *ler* Og som alltid: kjempe fine bilder! Stjel i vei Takk! Siter
mokken Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 ....og @MegaMarie tilbragte dagen med rumpa foran videokamera til @JeanetteH Flotte bilder! 2 Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 ....og @MegaMarie tilbragte dagen med rumpa foran videokamera til @JeanetteH Flotte bilder! Derfor det ble så mange flotte bilder vettu Nei, det skulle strengt tatt kommet enda flere fine bilder her fra meg for at det skal være verdt det at dere må se 1 times film av rumpen min Takk! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Så fine bilder! (Ingvild myste til og med til sola som ikke var der haha) Får jeg lov til å stjele det av Dany alene og i oppdretter? <3 Siter
Ingvild Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Flotte bilder! Takk for en trivelig dag. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Så fine bilder! (Ingvild myste til og med til sola som ikke var der haha) Får jeg lov til å stjele det av Dany alene og i oppdretter? <3 Det er bare til å stjele den som føler for det Tusen takk Takk det samme, Ingvild Siter
Anette Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 BIS hunden Willacarras Catherine Zeta-Jones Vegas til Slush MegaMarie Tidi Blaze Lani Beste tispe klasse 4 Siter
Recommended Posts