Arcticaa Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Hei, jente 22 år, foto som hobby, bor på nordstrand, blir gjerne med hundefolk i oslo området på tur for å fotografere hund!. hadde en tråd på dette ifjor og fikk mange fine bilder av diverse hunder, og også koselig møter og bekjentskap. dersom du ønsker å ha med en hundenerdette hobbyfotograf så bare send meg en melding noen bilder fra ifjor og i år: 6 Siter
Maria Skrevet 27. Mai 2014 Rapporter Skrevet 27. Mai 2014 Vi kan sikkert være med på tur i løpet av sommeren vi Har du tispe eller hann? Siter
Arcticaa Skrevet 29. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 hallo! jeg har ikke hund! derfor jeg snylter på samvær med andres hunder hehe Siter
Snøfrost Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 Skal en tur til Oslo med en gjeng valper om litt over 1 mnd. Hvis du vil kan vi sikkert møtes en kort stund. Jeg er selv glad i fotografering, men kan være behjelpelig med å la andre ta bilder av krapylene også. Det er forøvrig Siberians Siter
lykkelig Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 Ja du kan gjerne bli med oss på tur for å ta bilder. Jeg har to border collier ei glad lita jente på 1 år og eldstemann på 9 år:) Siter
Recommended Posts