Gå til innhold
Hundesonen.no

nettbutikk-joggesko


antonia
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har en nettbutikk som selger joggesko å anbefale?

Jeg er på jakt etter nike shox, men finner det ikke i butikk, og har NULL erfaring med netthandeljungelen;p

Eller har noen en annen type sko å anbefale? Det MÅ være skikkelig demping i helen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt på Nike Shox tidligere, helt frem til jeg prøvde noe annet. Er avhengig av gode sko, spesielt må de være gode for ankelen pga en skade og jeg var bombesikker på at det bare var shox som gjelder. Så var jeg litt gæren og kjøpte Nike lunarglide og det er mye bedre å gå med. Nå har jeg vel tre forskjellige Nike joggesko, og de er gode alle tre.

Shoxen er ekstremt hard i forhold til f.eks lunarglide. Tror også at Shox er utgått nå.

Anbefaler at du stikker innom f.eks XXL og forteller hva du trenger der. Prøv på, og finn noen som sitter godt. De veit der hvilke som har god demping og ikke. XXL er rimelige i pris også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilte ofte fra de. Har også sendt tilbake ting som ikke har passet. Aldri hatt problemer.

EDIT: det er joggeshop.com som står oppført i DB-saken, en side som ikke eksisterer, og joggeshop står ikke oppført hos forbrukerombudet. Det er i hvert fall ikke en falsk butikk. De ringte meg direkte da de ikke hadde en vare på lager, for å spørre om det var greit om de kunne sende noe annet, og likt, i stedet. Jeg har også mailet med Edward som driver joggeshop, og vil vel si det er en side jeg stoler på—noe også veldig mange løpeglade i Norge gjør. Men det er egentlig en dansk butikk.

EDIT 2: Oppført blant norges nettfavoritter hos Posten: http://nettfavoritter.posten.no/web_shops/joggeshop-no

Tror det er en annen side med likt navn som eventuelt har gått for å være useriøs. Kjenner flere som bruker joggeshop uten problemer.

Endret av Marjan
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt på Nike Shox tidligere, helt frem til jeg prøvde noe annet. Er avhengig av gode sko, spesielt må de være gode for ankelen pga en skade og jeg var bombesikker på at det bare var shox som gjelder. Så var jeg litt gæren og kjøpte Nike lunarglide og det er mye bedre å gå med. Nå har jeg vel tre forskjellige Nike joggesko, og de er gode alle tre.

Shoxen er ekstremt hard i forhold til f.eks lunarglide. Tror også at Shox er utgått nå.

Anbefaler at du stikker innom f.eks XXL og forteller hva du trenger der. Prøv på, og finn noen som sitter godt. De veit der hvilke som har god demping og ikke. XXL er rimelige i pris også

Jeg har 11par joggesko, der ett av de er nike shox! Og de er de skoa jeg får minst vondt i kneet av(avrevet korsbånd):) så jeg skulle så gjerne hatt et par til! Men som du sier så er det en utgått modell, så ingen butikker har:(

Men nå blir det shoxbestilling på nett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11par joggesko, der ett av de er nike shox! Og de er de skoa jeg får minst vondt i kneet av(avrevet korsbånd) :) så jeg skulle så gjerne hatt et par til! Men som du sier så er det en utgått modell, så ingen butikker har:(

Men nå blir det shoxbestilling på nett:D

Jeg så et godt utvalg av shoxene her i byen bare for en liten uke siden hos en av skobutikkene så noen butikker har de kanskje enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...