Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan velger du hund nr2?


Tommy
 Share

Recommended Posts

Har selv en HG som aldri vokste ut av "dustefasen" :D Og har planlegt hund nr 2 i noen år nå...... klarer ikke bestemme meg for om det blir en ny HG (av heeeelt andre linjer) eller om det blir Schæfer, Kelpie eller noe annet mystisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg bestemte meg for at ja, jeg skulle ha en til Border Collie og at jeg ville se om jeg fant linjer som var litt mindre skuddberørte enn hun jeg allerede har. (Bruks, vettu!) Så jeg undersøkte oppdre

Hæ? Skal man planlegge også nå, da? Visste at jeg har bomma et sted på veien. I dette huset kommer bikkjene bare ramlende inn og blir.

Jeg for min del kommer til å gå en helt annen vei når jeg skaffer meg rase nr. 2. Min neste rase blir min konkurransehund, og det blir enten schäfer eller belger. Klarer ikke og velge. Det er noen år

Guest Snusmumrikk

Er det bare meg som velger hund til meg, og ikke til hunden min?

Joda, Nora liker pudler hun, men det er ikke derfor jeg skal ha en, jeg skal ha en fordi jeg liker pudler, jeg.

Skulle jeg valgt rase nr 2 etter hva hund nr 1 ville valgt, så hadde jeg endt opp med en hund fra ikea som han kunne rive istykker og herje med, men som er død når han ikke vil leke :hyper: eller ei labradortispe, for de lukter alltid digg :drool:

Nei, jeg velger hund nr 2 etter samme kriterier som hund nr 1 bare med litt mer erfaring. Hva skal jeg bruke hunden til, hva passer min personlighet, gemytt, bruksegenskaper, helse, fysikk og masse magefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da fint å få til begge deler uten at det betyr at man firer på det man ønsker seg. Nå ønsker jeg meg bare belgere uansett, så det er ikke noe problem. Grim ville sikkert hatt en sheltie om han fikk velge. :P Jeg nevnte at jeg ville ha hunder som passet sammen, fordi jeg ikke gidder å måtte passe på og regulere de hele tiden, eller at de har helt forskjellige behov. Jeg håper jo også at de vil få glede av hverandre. Det er heldigvis drøssevis av bikkjer som liker belgerstyle, om jeg ville hatt noe annet. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...