Linda=D Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Nå er det lenge siden jeg har vært her på sonen. Vet ikke om dere husker meg eller dyret Mike. Vi har det bare bra. vi har bodd og jobbet på hundepensjonat siden august. Nå er juni snart her og da reiser vi tilbake til østlandet. Blir merkelig å ikke ha så mange hunder rundt seg til en hver tid og jeg kommer til å savne muligheten til å velge hunder å gå tur med hver dag og ikke minst det å kunne jobbe med omplassering. Det jeg ikke kommer til å savne er all vaskingen, måltidene og ikke minst drittplukkingen Jeg har tatt mye bilder de siste mnd. Mest bilder av de andre hundene og få bilder av min egen prins, men her har jeg funnet noen bilder av det kuleste dyret jeg vet om. Han er ikke normal! Må nok ha ett par løse skruer den fyren der og jeg tror helt klart han må ha vært menneske i sitt forige liv. Beklager rotete str på bildene og at de er så store. Kopierte bildeadressen og jeg vet ikke hvordan evt gjøre endringer eller om det i det hele tatt går ann. 13 Siter
Ganzie Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Fantastiske bilder, særlig det første var et "henge på veggen"-bilde Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Fantastiske bilder! Utrolig stemning i dem! Likte spesielt vanndrikkebildet! 1 Siter
Pringlen Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Så flotte bilder av en morsom hund Siter
LØJ Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 WOW! Kule bilder. Ser ut som en artig skrue han der Siter
Mud Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 Jeg vil ha hunden din! Kan jeg få han? Seriøst, han ser ut som den kuleste bikkja i verden! Siter
Heidihj Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 For en herlig hund! Og nydelige bilder da! Siter
Linda=D Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Tusen tusen takk for så koselige kommentarer alle sammen Han er virkelig noe for seg selv! Han er en utrolig klok hund og han er rett og slett genial. "digger hunden min" Siri Kvammen Orkelbog som har fotografert meg og dyret 3 Siter
Wachita Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 åååh, du tar fine bilder! For en personlighet det må være på hunden din! Han ser helt fantastisk ut Siter
Stjernesol Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Åh, så herlig hund du har! Så fine uttrykk! Siter
Linda=D Skrevet 22. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Tusen takk På mange måter er han "kjedelig". skal mye til for å trekke han opp. Han er litt sånn ferdinand typen som bare tusler rundt å lukter på blomster. andre hunder må jobbe mye for å få han med på lek og han er ikke noe klengete kosehund, men samtidig er han så utrolig genial og vanvittig kul og han stoler så mye på meg at det nesten er skummelt til tider. Bedre hund kunne jeg ikke fått meg Her er et par bilder fra i dag 1 Siter
linesuhr Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Så nydelig han er :-) Hva er det slags rase? Sent fra min ME302C via Tapatalk 1 Siter
Linda=D Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Tusen takk Han er skamklippet blanding av buhund og wheaten terrier Siter
linesuhr Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Naw, fin miks det :-)Sent fra min ME302C via Tapatalk Siter
MiO Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Han ser ut som en tenkende type, ja Likte sammenligningen din med Ferdinand som bare tusler rundt og lukter på blomstene, litt i sin egen verden, liksom:-) Fin hund uansett, og du tar knallbra bilder. Likte spesielt godt bildet der han drikker vann og speilbildet i vannet er med. Det er "plakat på veggen" materiale Siter
Puttiva Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Så utrolig søt han er Sånn typisk Trofast-hund man bare ser på film Så heldige dere er som har hverandre! Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Utrolig fine bilder Jeg likte veldig godt bildene i motlys Siter
Linda=D Skrevet 28. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Tusen takk for alle kommentarer Tenk at Mike er 7 år gammel og at jeg har hatt 5 år med han allerede. Jeg angrer ikke på at det var han jeg valgte 1 Siter
laikamor Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Tusen takk for alle kommentarer Tenk at Mike er 7 år gammel og at jeg har hatt 5 år med han allerede. Jeg angrer ikke på at det var han jeg valgte Han er så nydelig, vært avstansforelsket i han siden første gang jeg så bilde av han 1 Siter
Linda=D Skrevet 28. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Så koselig å lese Laikamor hihi fant igjen denne montasjen av Mike. Første bildet er når jeg hentet han og det andre er hans første klipp. Da ble han klippet som en wheaten terrier Under til venstre har pelsen vokst ut igjen. (Han ser så snål ut når det nesten ikke er pels på bena og så mye ellers) og til høyre er han klippet som buhund. Er noen år siden disse 4 bildene ble tatt hehe. Utrolig hvordan han forandrer seg med klipping og han er en helt annen hund når det gjelder personlighet også Siter
jaktlykke Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Nydelig og talentfull hund!!!! Og så dro jeg kjensel på Brenda Siter
Recommended Posts