Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo 25. mai


SFX
 Share

Recommended Posts

25. mai arrangerer Norsk Berner Sennenhundklubb avdeling Oslo og omegn uoffisielt LP-stevne for alle klasser, alle raser.

I og med at det er uoffisielt, er det lov til å belønne mellom hver øvelse om en vil, og gir derfor en positiv konkurransetrening for ekvipasjen.

Dommer er Arild Berntsen.

Det koster 150 kroner å melde seg på (premier til alle), 200 kroner for LP og matchshow - men matchshowet er kun åpent for de fire sennenhundrasene.

Påmeldingsfrist 19. mai.

Se her for mer informasjon.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje noe for oss, før ordentlig debut?

Det er en fin mulighet for å teste om en er startklar, med masse positivitet - og det bygger opp motivasjon i konkurransesetting i og med at en kan belønne underveis.

X'en skal debutere i klasse 2, for å se om vi er klar for å melde på offisielt, eller drøyer litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går de forskjellige klassene og sånt? Jeg må i et familie selskap på et punkt :-P

Nå er jeg ikke med i arrangementskomiteen, men det som står i invitasjonen er at LP begynner 1030, og matchshowet 1200. Det avhenger selvfølgelig av antall påmeldte, men dette har aldri vært et stort stevne - i fjor var det vel en åtte-ni ekvipasjer? En fellesdekk i klasse 1, også deg og en til i klasse 2, var det ikke?

Æsj, jeg jobber! Ellers hadde det vært moro å deltatt for moro skyld :) Noen må jo stå for underholdninga her også :P

Du, underholdningen er allerede sikret. For å støtte avdelingen økonomisk, er Foenix påmeldt i klasse 1. Og vi har én øvelse bankers... Men jeg gjør det for å få en reell test på om vi kan klare bronsemerkeprøva fjorten dager etter, når jeg likevel er der og hun skal stille i matchshowet også - da påmeldt i klassen "skabbete bikini".

En må jo støtte klubben...

Vi går konkurranse dagen før,men kanskje vi skal slenge oss på alikevel :P

Jeg trenger treningen :innocent:

Ja, kom, det blir ikke noe mer intimt og ufarlig stevne-wannabe ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke med i arrangementskomiteen, men det som står i invitasjonen er at LP begynner 1030, og matchshowet 1200. Det avhenger selvfølgelig av antall påmeldte, men dette har aldri vært et stort stevne - i fjor var det vel en åtte-ni ekvipasjer? En fellesdekk i klasse 1, også deg og en til i klasse 2, var det ikke?

Du, underholdningen er allerede sikret. For å støtte avdelingen økonomisk, er Foenix påmeldt i klasse 1. Og vi har én øvelse bankers... Men jeg gjør det for å få en reell test på om vi kan klare bronsemerkeprøva fjorten dager etter, når jeg likevel er der og hun skal stille i matchshowet også - da påmeldt i klassen "skabbete bikini".

En må jo støtte klubben...

Ja, kom, det blir ikke noe mer intimt og ufarlig stevne-wannabe ever!

Da melder jeg på i morgen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis du plotter inn General Rugesvei 107, 0694 Oslo, så kommer du til Plantasjen, som ligger til høyre rett etter parkeringsplassen for Skullerudstua - som du har på venstre side.

Følg gangveien gjennom bommen anslagsvis 100-150 meter, da får du Skullerudstua på høyre side, og da ser du på venstre siden en stor gressbakke hvor vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi ingen mail på oppmøte tid e.l.?

Nei, de har ikke pleid å sende det ut før. Klokkeslett står i invitasjonen jeg lenket til i startinnlegget.

Så vidt jeg vet - men jeg har egentlig ikke noe med arrangementet å gjøre - er det seks ekvipasjer påmeldt i LP, og jeg vet om to i klasse 1, en i klasse 2 og deg i elite. Jeg vil tro de to andre også er i klasse 1, om det er de jeg tror det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du plotter inn General Rugesvei 107, 0694 Oslo, så kommer du til Plantasjen, som ligger til høyre rett etter parkeringsplassen for Skullerudstua - som du har på venstre side.

Følg gangveien gjennom bommen anslagsvis 100-150 meter, da får du Skullerudstua på høyre side, og da ser du på venstre siden en stor gressbakke hvor vi er.

Står ikke noe adresse her SFX..Jeg har tatt utgangspunkt i skullerud stua i Oslo og håper det er riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...