Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vårens temakurs er nå satt opp:

På temakursene går vi i dybden på ett og ett tema. Variasjon blandt deltakerne på nivå og typer vil gi en rekke innfallsvinkler på ett og samme tema. Det er plass til 5 deltakere per kurs. Kurset varer fra kl 17.00-21.00. Kursene er ganske billige og veldig bra! Bli med da vel og bli klar før konkurransesessongen slår inn for fullt!

Sted: Ås, Akershus

• 19. mai - Konkurranselydighet (fritt tema - du bestemmer selv hva du ønsker å få hjelp til)
  • 20. mai - Fri ved fot
  • 21. mai - Kjedetrening
  • 22. mai - Passeringstrening ("hverdagslydighet"/problematferd)

Påmelding: Send en email til [email protected] for å melde på og få tilsendt og betalingsinformasjon.

IMG_4429_zpsa5305b8a.jpg

http://teiens.com/kurs/temakurs/

• Like 4
Skrevet

Oh! Jeg hadde virkelig trengt passeringskurs med minihunden. Kan du sende meg en PM med pris? Har levert master og har TID den dagen :D

Guest Bølla
Skrevet

Pris per kurs er denne gang 500,-

Kursene har i utgangpunktet ingen sammenheng, så du kan melde på akkurat det ene kurset eller de kursene du vil :)

500,- for et tretimers kurs er ikke det jeg vil kalle billig, men ok ;-)

Skrevet

Å ha en VM-vinner nesten helt for deg selv i tre timer er mer enn verdt 500,- ;) Og det er virkelig helt unødvendig å kommentere det i denne tråden

• Like 3
Skrevet

du burde klare å lese såpass at det er mer enn 3 også da når du poengterer det ;)

slike små intensiv kurs/tema kurs er gull verdt for å jobbe med småproblemer.

Guest Bølla
Skrevet

du burde klare å lese såpass at det er mer enn 3 også da når du poengterer det ;)

slike små intensiv kurs/tema kurs er gull verdt for å jobbe med småproblemer.

Det tviler jeg ikke på. Det er som regel enda bedre å jobbe med det på lang sikt ;-)

Det er ingenting i veien med verken kursholder eller tema (som holder høy kvalitet), jeg tenkte bare det var en smule dristig å bruke ordet billig.

Skrevet

Absolutt ingen upris, og jeg hadde glatt betalt det om jeg hadde hatt mulighet til å være med en eller flere av de dagene. Men billig vil jeg ikke påstå at det er, selv om det er verdt prisen.

• Like 1
Skrevet

Åååå, har så lyst! Typisk at det skjer masse på jobben i den perioden :hmm:

Når blir neste kursrunde?

Skrevet

"Billig og bra", sagt med et smil :) ganske sant og med litt humor. Men så er jeg også en sånn som utbryter "oi, det var billig!" når jeg betaler i kassa på rema. Ikke fordi jeg har mye penger, men fordi det er en teknikk for å være glad :) spy de som vil, eller bruk det, tro på det og lev litt lykkeligere.

• Like 4
Skrevet

Syns det er pøkkbillig jeg! Betale over 1500 for helgekurs (9-10t tilsammen tror jeg, fordelt på fredag kveld, lørdag og søndag formiddag), da vanlig kontakt/hverdagslydighet med instruktør som ikke er VM-vinner ;)

Hadde jeg hatt tid skulle jeg meldt på fvf-kurset, ikke fordi jeg har tenkt til å konkurrere, men fordi det hadde vært gull i visse hverdagslige situasjoner :) (og fordi det faktisk hadde vært litt kult å si at jeg hadde vært på kurs hos en verdensmester *rødme*)

Skrevet

Holde det samme i Tønsberg? :-D

Det er bare en kort fege-tur over ;)

Men jeg kommer nok til å ha noe liknende i Sande/Holmestrand om ikke så alt for lenge. Håper jeg kan få det til ihvertfall :D

• Like 3
Skrevet

Syntes definitivt det var rimelig! Når jeg har drevet med hest og ridd på sprang og dressurtreninger har disse kostet fra 250kr til 400kr for 30- 45 minutter og da har det storsett vært 8 stykk på hver time.

Så 4 timer for 500kr med bare 5 på hver kurs syntes jeg er rimelig :sleep:

Skulle gjerne hvert med på et av kursene men det bli nok alt for langt unna.

• 3 weeks later...
Skrevet

Dumme dato! Bris og jeg hadde så hatt godt av kurs for deg, må nemlig jobbe litt med fart og ut fra det jeg har lest i bloggen din og sett av filmer hadde tips fra deg på spesielt det vært knall for oss. Men vi skal gå blodsporprøver og jeg skal være sporlegger i tillegg. Får forhåpentligvis muligheten senere. :)

• 5 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Årets første sommerkurs i konkurranselydighet er nå åpent for påmelding. Det er lagt opp til 2+2 dager, 20., 21, 27. og 28. juni, kl 16-21. På den måten blir det rom for å trene mellom kursdagene! På kurset trener vi med individuelle utfordringer/hjelp til øvelser, i tillegg til konkurransetrening med mål om å kunne lykkes bedre også på konkurranser. Påmelding kan sendes til: [email protected]

Skjermbilde 2016-05-01 kl. 17.52.07.png

Skrevet
1 time siden, simira skrev:

Er det mulig å være med på bare de to første dagene? Hadde passet perfekt for oss!

Ja, det er en mulighet om jeg ikke har fyllt opp kurset innen noen dager :) Man får nok større utbytte av kurset om man er med i begge puljene, men det skal gå fint uansett. Jeg kan sette deg opp som "reserve" som 2-dagers ekvipasje dersom kurset ikke blir fullt ganske snart.

• Like 1