tm100021 Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Faren min fyller 70 år imorgen og jeg er fryktelig sent ute. Hva i all verden kan jeg gi han? Føler han burde få noe bra siden han blir 70..... Vi har ikke så tett kontakt, og han har alt han trenger i verden. Av interesse går det mer eller mindre i travhest. Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Trener han hestene selv så kan det jo være lurt med klær som tåler søle regn og sant Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Andel i traver? Han har egne hester Trener han hestene selv så kan det jo være lurt med klær som tåler søle regn og sant Det var kjempelurt! Men han er så teit at han nettopp påspanderte det på seg selv Siter
Kaja Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Han har egne hester Det var kjempelurt! Men han er så teit at han nettopp påspanderte det på seg selv Åå Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Fint bilde av barnebarna? Han fikk det til jul 1 Siter
Tommy Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Gyngehest? Hva med å bestille time hos ordentlig fotograf, og ta han med på et familiebilde? Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Men hanskene slites fortere ut . Kanskje noe sant hadde vært neo Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Gyngehest? Hva med å bestille time hos ordentlig fotograf, og ta han med på et familiebilde? Tror ikke han vil se på det som en gave til han like mye som tortur til han Men hanskene slites fortere ut . Kanskje noe sant hadde vært neo Ja Lurt. Men ikke nok som 70 års gave føler jeg. Siter
Red Merle Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 En god flaske vin og et gavekort på en mannebutikk av noe slag Siter
Zitka Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 Hva med å finne noen som kan male yndlingshesten hans (igjennom tida) på et fat eller lage ei klokke av det? 1 Siter
Khela Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 "Manne-gavekurv"? Noe godis han liker, spekepølse, et par ridehansker, skinnpuss, et koselig kort, gavekort, noe barna har tegnet/malt, eller noe sånt? 1 Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2014 "Manne-gavekurv"? Noe godis han liker, spekepølse, et par ridehansker, skinnpuss, et koselig kort, gavekort, noe barna har tegnet/malt, eller noe sånt? Hva med å finne noen som kan male yndlingshesten hans (igjennom tida) på et fat eller lage ei klokke av det? En god wisky En god flaske vin og et gavekort på en mannebutikk av noe slag Jeg tar en kombo av alle disse og lager gavekurv TAKK!! 5 Siter
Recommended Posts