Gå til innhold
Hundesonen.no

"Fire hunder døde på fire dager"

Recommended Posts

Guest Yellow
Skrevet

Link: http://www.ba.no/nyheter/article7324736.ece

"Det begynte med at en av hundene, som alle er av rasen engelsk springer spaniel, begynte å kaste opp torsdag i forrige uke.

Fredag kastet alle hundene opp. De hadde også begynt å få diaré.

DØDE ÉN ETTER ÉN

Klokken 11 fredag døde Daisy. Samme kveld døde Oreo. Søndag kveld døde Bella, og mandag døde Lizzie.

- MISTENKER BAKTERIEINFEKSJON

Foreløpig mistenker vi at det er en bakterieinfeksjon fra en bakterie som finnes overalt i jord. Vi har heller ikke utelukket forgiftning, forteller hun."

Ufattelig tragisk og skummelt! Håper virkelig obduksjonen vil gi svar.

Skrevet

Har lest om det på Facebook. Noe av det verste jeg har hørt om på lenge, tenk å miste alle på en gang på en så grusom måte. :cry:
Håper virkelig hun får svar...

Skrevet

Uff, så fælt! Det første som slo meg var også dette med frostvæske... Håper virkelig de finner ut hva som var årsaken.
Jeg var på gruppe med henne på Sølen for mange år siden, faktisk...

Skrevet

Blei så trist og uvel når eg las om det her hin dagen. Så tragisk!! :cry: Må vere forferdelig å miste så mange så brått. Håpa dei finn utav kva som har skjedd.

Skrevet

Vi som er i spormiljøet kjenner Marian godt og det har vært en helg med mange tanker og tårer på hennes vegne. Det er bare så forferdelig trist at jeg har ikke ord :( :( :(

Skrevet

Det er ikke ofte ting jeg leser går så inn på meg som dette gjorde. Tårene bare rant med tanke på hva hun har vært gjennom. Håper virkelig hun får svar. Har ikke ord :icon_cry:

Guest Christine
Skrevet

Herregud :cry: Håper virkelig de finner ut hva som har skjedd! Var det ikke i februar at en annen hund i bergen ble forgiftet ? Håper virkelig ikke det er noen som har lagt ut gift...

Skrevet

Jeg krysser fingrene og håper inderlig at hun får SVAR! Ikke noe er verre enn å gjennomgå noe slikt, og så ende opp uten svar på hvorfor!