Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis klikketrener kurs - noe å bry nesa om?


MissHeike
 Share

Recommended Posts

Sånn OT, men siden det handler om klikkertrening orker jeg ikke lage en helt ny tråd

Hvordan funker det når man har flere hunder? Om jeg trener ene hunden med klikkeren, vil det vanne ut klikket for den andre når han hører lyden, men ikke blir belønnet? (Bor i studioleilighet så kan ikke akkurat separere de heller).

On Topic:

Har vært igjennom det kurset med han ene, syntes det var kjempegøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn OT, men siden det handler om klikkertrening orker jeg ikke lage en helt ny tråd

Hvordan funker det når man har flere hunder? Om jeg trener ene hunden med klikkeren, vil det vanne ut klikket for den andre når han hører lyden, men ikke blir belønnet? (Bor i studioleilighet så kan ikke akkurat separere de heller).

On Topic:

Har vært igjennom det kurset med han ene, syntes det var kjempegøy :D

Blir ikkje utvanna her, eg får veldig ivrig hund som vil ha "sin tur" til å trene. Sidan du ikkje har plass til å separere, kan du kanskje trene den eine til å bli i sofa/seng medan du trener den andre.

Sånn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkje utvanna her, eg får veldig ivrig hund som vil ha "sin tur" til å trene. Sidan du ikkje har plass til å separere, kan du kanskje trene den eine til å bli i sofa/seng medan du trener den andre.

Sånn:

FIkk ikke videoen til å funke nuh, men da vet jeg at han tar hintet om "sin tur" i alle fall. Han sitter veldig spent bak og venter mens jeg trener han andre, så da skal jeg slutte å bekymre meg :D Tusen takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...