TonjeM Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Synes han virker som en artig skrue! Men navnet er vel ganske betegnende Siter
Kaja Skrevet 30. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Det der ser jo bare så artig ut! Tror jeg må kjøpe meg blod! Hvor kjøper man sånt egentlig? Store matbutikker, gjerne med ferskdisk har matblod Synes han virker som en artig skrue! Men navnet er vel ganske betegnende Veldig! Blodspor slet han totalt ut da, han har faktisk sovet siden vi gikk det, med unntak av en 10 min tissetur 1 Siter
Kiyomi Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Det der ser jo bare så artig ut! Tror jeg må kjøpe meg blod! Hvor kjøper man sånt egentlig? Slakteri selger også, om du kjøper stort. En hel del billigere, men tar mer plass selvfølgelig. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Mud Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Skrevet 14. Juni 2014 Krutten svømmer også Han er så søøøt! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Skrevet 15. Juni 2014 Jeg syns han ser så kul ut Men jeg er glad jeg ikke eier han selv 1 Siter
Garp Skrevet 4. August 2014 Rapporter Skrevet 4. August 2014 Lenge siden vi har hørt fra krutt nå. Hvordan går det med han? Litt bedre? Siter
Kaja Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 Nja, han blir eldre faktisk. Men er veldig plaget av eksem. Jeg har nesten ikke vært hjemme i sommer! Skal ta litt bilder til uka Siter
Kaja Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 Nei, forallergi misstenkes det så nå har han fått vom en uke og klør litt mindre. Han har små prikker på hele kroppen og klødd seg til blods under forbeina. Sårene har blitt mindre etter forbytte. Har også vasket alle tepper i nøytralt vaskemiddel. Siter
Garp Skrevet 5. August 2014 Rapporter Skrevet 5. August 2014 Nei, forallergi misstenkes det så nå har han fått vom en uke og klør litt mindre. Han har små prikker på hele kroppen og klødd seg til blods under forbeina. Sårene har blitt mindre etter forbytte. Har også vasket alle tepper i nøytralt vaskemiddel. Huff stakkar Kruttønna. Håper det hjelper med vom og hundemat for lille Krutt. Hadde vært gøy å sett noen bilder av han igjen også. Siter
Kaja Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Ettersom Krutt ikke klødde noe mindre av forbytte har han nå fått en 20 dagers kur på kortison samt antibiotika (fordi han har betente sår). Han har også fått advokate(?) da dyrlegen mistenker parasitt. Nå idag klør han ikke i heltatt, og han er en helt annen hund, slapper av mye mer og virker mye mer harmonisk! Vi fortsetter på VOGH, men dyrlegen tror altså ikke at det er forallergi, da det har kommet gradvis og blitt gradvis værre. Og han viste ingen forbedring av foret, men sakte men sikkert klødd mer og mer. Siter
Kaja Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Liten bildeupdate. Krutt sitter så og si aldri stille og jeg er kameralei (mitt må på rens) så bilder blir det ikke mye av. Han lever, men klør fortsatt. Har fått på kortison i litt over en uke, begynte å klø igjen med en gang vi trappet ned på dosen.. Han er derfor barbert og ikke nappet (han klødde mye under napping så lot han slippe irritasjonen) Leke med Kua Siter
roxie88 Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Så stor han er blitt Og så trist at han klør så mye, stakkars Siter
Trixi Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 Utrolig søt hund, men trist at han klør så mye. Er det vanlig for rasen å være utsatt for eksem? Siter
Kaja Skrevet 27. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2014 Nei, generelt en frisk rase. Men ene broren klør også desverre Siter
Recommended Posts