Gå til innhold
Hundesonen.no

Konserter 2014


Gronnis
 Share

Recommended Posts

Er litt nysgjerrig på hva dere her inne liker av musikk og hvilke konserter dere har tenkt å dra på i år? Noe som er verdt å få med seg? :)

Er ikke så oppdatert selv når det gjelder konserter rundt omkring, men har foreløpig tenkt meg på:

Nico & Vinz (tidligere Envy)

Lana del Rey

Iron Maiden

Med andre ord så liker jeg mange forskjellige typer musikk. Av disse så er det kun Iron Maiden jeg har vært på fra før. Det var en veldig god konsert, så jeg håper det blir suksess denne gangen også. Er spent på de to andre. Alle disse konsertene er forresten i Bergen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på så mange konserter og liker et ganske bredt spekter av musikk. Men jeg har vært på en TNT-konsert i år og skal på en til i sommer. Kjekt å se barndomsheltene igjen!

Iron Maiden kunne jeg også tenke meg og få med meg, men blir nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Så Highasakite i Drammen, veldig bra :) Fikk dessverre ikke somla meg til å se Monica Heldal, skal se henne når det blir nye muligheter. Må vel finne på noe mer i sommer som f.eks R Stones på Roskilde.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt en dårlig konsertgjenger. Før fulgte jeg med over alt og gikk på konserter jeg virkelig gledet meg til, med internasjonale artister jeg elsket. Nå har jeg noen faste festivaler og slikt jeg drar på pga. stemningen, flokken som drar dit og tradisjon. Det gir meg en ganske pinlig liste over konserter jeg skal på i år:

På min faste, søte lille festival med verdens beste stemning og verdens beste folk spiller blant annet:

Loveshach, Åge Aleksandersen, Dum Dum Boys, Hellbillies, Postgirobygget, Di Derre og DDE :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Woho! Kan jeg hive meg på? Driter i Aerosmith, men Alice Cooper da gett!

Sure! :D Det spørs veldig på om jeg kan dra, men håper jo på det da! Så lenge siden jeg så Alice live sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt en dårlig konsertgjenger. Før fulgte jeg med over alt og gikk på konserter jeg virkelig gledet meg til, med internasjonale artister jeg elsket. Nå har jeg noen faste festivaler og slikt jeg drar på pga. stemningen, flokken som drar dit og tradisjon. Det gir meg en ganske pinlig liste over konserter jeg skal på i år: 

 

På min faste, søte lille festival med verdens beste stemning og verdens beste folk spiller blant annet: 

 

Loveshach, Åge Aleksandersen, Dum Dum Boys, Hellbillies, Postgirobygget, Di Derre og DDE :lol: :lol: :lol: 

Misunnelig! Jeg håper intenst at Åge eller DDE kommer til Ås snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig lyst å få med meg Hugh Laurie på Notodden Bluesfestival.

Og ikke minst få et gjensyn med QOTSA i en eller annen by, en eller annen dato. I just have to.

Egentlig hater jeg konserter, og liker best de hvor jeg kan sitte på en stol og ha utsikt samtidig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen konserter jeg MÅ på nå, men jeg var på 30 seconds to mars i februar i år og i sommer, samt Paramore og Bon Jovi i mai i fjor :heart: Bon Jovi er jo bare best :heart:

Oppvarmingsbandet på 30STM nå i februar var supre! Et veldig ukjent, skotsk band ved navn Twin Atlantic. Det var fantastisk!

RED: Og Green Day var jeg jo også på i sommer. Fikk med All-Time Low på kjøpet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Med andre ord så liker jeg mange forskjellige typer musikk. Av disse så er det kun Iron Maiden jeg har vært på fra før. Det var en veldig god konsert, så jeg håper det blir suksess denne gangen også. Er spent på de to andre. Alle disse konsertene er forresten i Bergen. Gleder meg!

Nå ble jeg veldig nysgjerrig! Hvilken konsert var du på da? :) Var på Maiden selv når de sist var på Telenor Arena (hvor Alice Cooper også var :P ) og deeet var en dritbra konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen konserter jeg MÅ på nå, men jeg var på 30 seconds to mars i februar i år og i sommer, samt Paramore og Bon Jovi i mai i fjor :heart: Bon Jovi er jo bare best :heart:

Oppvarmingsbandet på 30STM nå i februar var supre! Et veldig ukjent, skotsk band ved navn Twin Atlantic. Det var fantastisk!

RED: Og Green Day var jeg jo også på i sommer. Fikk med All-Time Low på kjøpet :D

De spiller Twin Atlantic endel på P3 - veldig veldig bra!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig lyst å få med meg Hugh Laurie på Notodden Bluesfestival.

Og ikke minst få et gjensyn med QOTSA i en eller annen by, en eller annen dato. I just have to.

Egentlig hater jeg konserter, og liker best de hvor jeg kan sitte på en stol og ha utsikt samtidig :P

QOTSA spiller på øya i år. :) Og Hugh Laurie på Notodden Bluesfestival må nesten vurderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig! Jeg håper intenst at Åge eller DDE kommer til Ås snart!

Ja, GØY blir det! Og høy rølpefaktor. Men, ikke akkurat de bandene jeg skriver facebookstatuser om hvor mye jeg gleder meg til konsertene heller. Jeg skal forresten på Plumbo også. Høy klasse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen konserter jeg MÅ på nå, men jeg var på 30 seconds to mars i februar i år og i sommer, samt Paramore og Bon Jovi i mai i fjor :heart: Bon Jovi er jo bare best :heart:

Jeg hadde billett til Bon Jovi i fjor, men solgte den faktisk. Jeg har vært på fire konserter med dem i tre forskjellige land - var superfan! Men nå følte jeg meg for gammel til å reise til Bergen og stå seks timer i kø for å kunne klare å se noe som helst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde billett til Bon Jovi i fjor, men solgte den faktisk. Jeg har vært på fire konserter med dem i tre forskjellige land - var superfan! Men nå følte jeg meg for gammel til å reise til Bergen og stå seks timer i kø for å kunne klare å se noe som helst. :D

Whaaaat? Man selger ikke Bon Jovi-billett! :no: Jeg var 8 dager unna 18, men jeg MÅTTE på den konserten! Jeg sto i min egen lille boble da, for jeg orket ikke at det var så lav stemning. Så jeg tok av for meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat? Man selger ikke Bon Jovi-billett! :no: Jeg var 8 dager unna 18, men jeg MÅTTE på den konserten! Jeg sto i min egen lille boble da, for jeg orket ikke at det var så lav stemning. Så jeg tok av for meg selv :D

Hadde det vært noe år siden så hadde jeg vært helt enig med deg! Tegn på at jeg begynner å bli gammel når jeg selger en Bon Jovi-billett.

Men nå var ikke Richie Sambora med på konserten, så er glad jeg valgte å selge den. Hadde ikke vært det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å gå på en del konserter før, men nå er ikke det noe jeg har råd til for tiden - men jeg har vært på konsert med P!nk, Robbie Williams, Bryan Adams (tre ganger), Kaizers Orchestra (fire-fem ganger), Eric Clapton, Bjelleklang, Madrugada, Peter Jöback, og flere som jeg ikke husker akkurat nå - i tillegg til at jeg gjennom jobber som både frilansjournalist og kulturredaktør har vært på en del mer lokale greier og dekket.

En annen god opplevelse var Eddie Izzard, selv om det kanskje ikke akkurat teller som konsert - men det var noe i Oslo Spektrum som kostet mye penger og underholdt meg.

Jeg skal på konsert om drøye ni uker, men det teller kanskje ikke når du er den som står på scena? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...