Shlush Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Verdt et forsøk her inne :-) Kanskje jeg er heldig! Er det noen her inne som har et dobbeltbur til salgs i denne str ca :-) bredde 98cm,dybde 90cm,og høyde på 70cm. burer kan ikke være dypere, det kan være 3-4cm bredere. Ikke høyere. Det må være skrå vegger mot seterygg (mot bakluke også). Om buret passer i en passat så passer det i min :-) Gjerne tette vegger et stykke oppover! Og om den ene siden er litt mindre enn den andre så er det greit :-) Skilleveggen må være tett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Har et Hercules dobbel L jeg vurderer å selge, passer i en Passat 2009(?)-mod, om det er av interesse? Får ikke hentet frem målene på det via nett akkurat nå, men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Har et Hercules dobbel L jeg vurderer å selge, passer i en Passat 2009(?)-mod, om det er av interesse? Får ikke hentet frem målene på det via nett akkurat nå, men Dette er for dypt ;-) Og jeg vil ha 98 cm i bredda eller litt større. men takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts