Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 768
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

Skrevet

Bruk edomondo på tur :) Da får du telt noe i hvertfall :P 

Ja :P men Ååhhhh så irriterende! Sjekket batteriet via appen igår og den sa halvfull, men kan visst ikke stole på den :(

Skrevet

Ja :P men Ååhhhh så irriterende! Sjekket batteriet via appen igår og den sa halvfull, men kan visst ikke stole på den :(

Batteriet spørs veldig mye på hvor aktivt du bruker den. Sjekker du hele tiden hvor langt du har gått osv så går den mye fortere tom for strøm enn hvis du lar den være i fred så mye som mulig :)

Skrevet

Får ikke full uttelling for skritt når jeg går å skyver på barnevogn. Urettferdig. :lol: Min og tuller på km altså. Tror jeg bare fjerner den tilen fra dashbordet. :aww:

Skrevet

Trodde fitbit var vanntett også jeg?

Ja, den er vanntett ned til 10 meter - men den er ikke spesielt god på svømming i følge siden, den er ikke laget for det.

Skrevet

Nei. Den er vann avstøtende. Kan ikke svømmes med ol. Kan dusjes med :-P

Jo, flexen er vanntett ned til ti meter. :) men er andre som er bedre om du skal regne avstand og sånt på svømming.

Edit:

Water resistance

Flex is water resistant and can be submerged up to 10 meters.

https://help.fitbit.com/customer/portal/articles/918535-about-the-fitbit-flex

Skrevet

Da har de fikset det for før var den ikke det ;) og alle tester vi har lest så er den da bare vann avstøtende.

Det vet ikke jeg noe om, det er hvertfall det som står nå. :) Men uansett egner den seg ikke spesielt bra til å måle ting mens du svømmer da.

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe meg et sånt aktivitetsarmbånd som kunne logge turer jeg går og sånt, og kom på denne tråden. Men - er det ikke skjerm med klokke på båndet?

Jeg så liksom for meg å kunne legge igjen mobilen hjemme og ha klokke og tracking på armbåndet, men da må jeg kanskje ty til litt mer avanserte saker? :P

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe meg et sånt aktivitetsarmbånd som kunne logge turer jeg går og sånt, og kom på denne tråden. Men - er det ikke skjerm med klokke på båndet?

Jeg så liksom for meg å kunne legge igjen mobilen hjemme og ha klokke og tracking på armbåndet, men da må jeg kanskje ty til litt mer avanserte saker? :P

Nei er ingen klokke på armbåndet :P Men så den AnetteH linket til hadde klokke på armbåndet da så de finnes :)

Skrevet

Nei er ingen klokke på armbåndet :P Men så den AnetteH linket til hadde klokke på armbåndet da så de finnes :) 

Mhm

Også grunnen til at jeg går for den. Dekker da behovet for klokke også :lol: er det som irriterte meg lenge med fitbit. De lagde en variant med klokke og skjerm men måtte trekke av markedet :-\

Skrevet

Mhm

Også grunnen til at jeg går for den. Dekker da behovet for klokke også :lol: er det som irriterte meg lenge med fitbit. De lagde en variant med klokke og skjerm men måtte trekke av markedet :-\

vet du hvorfor de måtte trekke den?

Skrevet

Her står det om den Fitbiten med klokke: http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-fitbit-har-lansert-treningsarmband-med-klokke/152885 Den ville jeg hatt! Håper de relanserer den igjen snart!

 

"og det vil kunne vekke deg opp med vibrasjoner – slik at den som eventuelt måtte ligge ved siden av deg i sengen ikke også vekkes opp."

 

:w00t: 

Den vanlige fitbit kan også vekke. Funker veldig bra!

Hvis du vil tracke turene dine må du nok kjøpe noe med Gps, fit teller bare skritt.

Skrevet

Her står det om den Fitbiten med klokke: http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-fitbit-har-lansert-treningsarmband-med-klokke/152885 Den ville jeg hatt! Håper de relanserer den igjen snart!

"og det vil kunne vekke deg opp med vibrasjoner – slik at den som eventuelt måtte ligge ved siden av deg i sengen ikke også vekkes opp."

:w00t:

damn da må jeg jo kjøpe ny når den blir relansert, for det gjør den! :P *bestemt*

Skrevet

Den vanlige fitbit kan også vekke. Funker veldig bra!

Hvis du vil tracke turene dine må du nok kjøpe noe med Gps, fit teller bare skritt.

Men…hvis den kan vekke.. hvorfor har den ikke KLOKKE da? :gaah:

Ja, så at hvis jeg vil ha med GPS-tracking må jeg opp i 3-4 tusen, DET kommer ikke på tale :P Så jeg får finne meg i at den bare teller skritt. Men den regner om skritt til antall kilometer, sant?

damn da må jeg jo kjøpe ny når den blir relansert, for det gjør den! :P *bestemt*

Jeg er bestemt sammen med deg, så den må bare komme ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...