AnnChristin Skrevet 17. April 2014 Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Logger km feil på meg og, vet ikke hvordan man fikser det! Fant!! https://help.fitbit.com/customer/portal/articles/176045-how-do-i-measure-and-adjust-my-stride-length- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. April 2014 Rapporter Share Skrevet 17. April 2014 Måtte ut å gå istad i stedet for sofa. Har regnet i hele dag og manglet 4000 skritt, nå er jeg 2000 over! Jakka satt så stramt på armen at jeg ikke fikk sett dansende lys. Ganske skuffa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Tom for strøm og er på hytten uten lader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Tom for strøm og er på hytten uten lader Bruk edomondo på tur Da får du telt noe i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Bruk edomondo på tur Da får du telt noe i hvertfall Ja men Ååhhhh så irriterende! Sjekket batteriet via appen igår og den sa halvfull, men kan visst ikke stole på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 18. April 2014 Rapporter Share Skrevet 18. April 2014 Ja men Ååhhhh så irriterende! Sjekket batteriet via appen igår og den sa halvfull, men kan visst ikke stole på den Batteriet spørs veldig mye på hvor aktivt du bruker den. Sjekker du hele tiden hvor langt du har gått osv så går den mye fortere tom for strøm enn hvis du lar den være i fred så mye som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Får ikke full uttelling for skritt når jeg går å skyver på barnevogn. Urettferdig. Min og tuller på km altså. Tror jeg bare fjerner den tilen fra dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Tror jeg heller vil ha Garmin Vivofit fordi den tåler svømming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Tror jeg heller vil ha Garmin Vivofit fordi den tåler svømming Trodde fitbit var vanntett også jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Trodde fitbit var vanntett også jeg? Ja, den er vanntett ned til 10 meter - men den er ikke spesielt god på svømming i følge siden, den er ikke laget for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Trodde fitbit var vanntett også jeg?Nei. Den er vann avstøtende. Kan ikke svømmes med ol. Kan dusjes med :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Nei. Den er vann avstøtende. Kan ikke svømmes med ol. Kan dusjes med :-P Skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Nei. Den er vann avstøtende. Kan ikke svømmes med ol. Kan dusjes med :-P Jo, flexen er vanntett ned til ti meter. men er andre som er bedre om du skal regne avstand og sånt på svømming. Edit: Water resistance Flex is water resistant and can be submerged up to 10 meters. https://help.fitbit.com/customer/portal/articles/918535-about-the-fitbit-flex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Jeg har bada to ganger med flexen... Men den logger jo ingenting da :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Jo, flexen er vanntett ned til ti meter. men er andre som er bedre om du skal regne avstand og sånt på svømming. Edit: https://help.fitbit.com/customer/portal/articles/918535-about-the-fitbit-flex Da har de fikset det for før var den ikke det og alle tester vi har lest så er den da bare vann avstøtende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Da har de fikset det for før var den ikke det og alle tester vi har lest så er den da bare vann avstøtende. Det vet ikke jeg noe om, det er hvertfall det som står nå. Men uansett egner den seg ikke spesielt bra til å måle ting mens du svømmer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Faren min skal kjøpe Fitbit nå pga meg og jeg lette opp noen apper til den Han har Windows Phone og jeg sjekket om jeg fant app. Ingen offisielle enda, men flere uoffisielle Oversikt over de beste her: http://www.wpcentral.com/top-fitbit-apps-windows-phone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Jeg tenkte å kjøpe meg et sånt aktivitetsarmbånd som kunne logge turer jeg går og sånt, og kom på denne tråden. Men - er det ikke skjerm med klokke på båndet? Jeg så liksom for meg å kunne legge igjen mobilen hjemme og ha klokke og tracking på armbåndet, men da må jeg kanskje ty til litt mer avanserte saker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Jeg tenkte å kjøpe meg et sånt aktivitetsarmbånd som kunne logge turer jeg går og sånt, og kom på denne tråden. Men - er det ikke skjerm med klokke på båndet? Jeg så liksom for meg å kunne legge igjen mobilen hjemme og ha klokke og tracking på armbåndet, men da må jeg kanskje ty til litt mer avanserte saker? Nei er ingen klokke på armbåndet Men så den AnetteH linket til hadde klokke på armbåndet da så de finnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Nei er ingen klokke på armbåndet Men så den AnetteH linket til hadde klokke på armbåndet da så de finnes Mhm Også grunnen til at jeg går for den. Dekker da behovet for klokke også er det som irriterte meg lenge med fitbit. De lagde en variant med klokke og skjerm men måtte trekke av markedet :-\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Tror jeg heller vil ha Garmin Vivofit fordi den tåler svømming Oo, den var fancy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Mhm Også grunnen til at jeg går for den. Dekker da behovet for klokke også er det som irriterte meg lenge med fitbit. De lagde en variant med klokke og skjerm men måtte trekke av markedet :-\ vet du hvorfor de måtte trekke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 vet du hvorfor de måtte trekke den? Pga kløe og eksem rundt båndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Her står det om den Fitbiten med klokke: http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-fitbit-har-lansert-treningsarmband-med-klokke/152885 Den ville jeg hatt! Håper de relanserer den igjen snart! "og det vil kunne vekke deg opp med vibrasjoner – slik at den som eventuelt måtte ligge ved siden av deg i sengen ikke også vekkes opp." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Her står det om den Fitbiten med klokke: http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-fitbit-har-lansert-treningsarmband-med-klokke/152885 Den ville jeg hatt! Håper de relanserer den igjen snart! "og det vil kunne vekke deg opp med vibrasjoner – slik at den som eventuelt måtte ligge ved siden av deg i sengen ikke også vekkes opp." Den vanlige fitbit kan også vekke. Funker veldig bra! Hvis du vil tracke turene dine må du nok kjøpe noe med Gps, fit teller bare skritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts