Alzenas Skrevet 24. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Det ble jo litt spørsmål i tråden her om jeg hadde planer om å beholde valp, og jeg antydet vel at jeg hadde en i sikte. Vel, jeg har kjøpt halvbroren til dette kullet (Vi lånte pappa Dani ut til parring hos Kennel Emprezy tidligere) og jeg følte at det ble et sjakktriks å heller kjøpe av den kombinasjonen hvor mor er fra Kennel Azarin i Polen, mens farsiden fortsatt er den samme som vårt kull nå (For spesielt interesserte er faktisk mor til valpis kullsøster av Azarin Muffin, som vår Enya skal parres med senere) Valpis (Emprezy My Pride) kommer hjem på lørdag! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Helle dussan så søt valp :-D og kullet ditt er også søtt da. hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 25. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Noen små øyeblikk hos valpene, nå har øya kommet opp 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Så nydelige de er! Og så artig at du får Trine sin valp til deg. Hun har jo satt en stund med de hannene så flott at en får flyttet i hvert fall Syns han var den fineste av de valpene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 25. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Så nydelige de er! Og så artig at du får Trine sin valp til deg. Hun har jo satt en stund med de hannene så flott at en får flyttet i hvert fall Syns han var den fineste av de valpene Jeg har hatt en greie for "My Pride" hele veien, og når de som hadde reservert ham ikke kunne ha ham alikevel bestemte jeg meg for at NÅ slår jeg til før jeg lar muligheten gå fra meg en gang til. Nå er alle valpene hennes solgt. "My Joy", den andre hannhunden reiser på tirsdag til Oslo. Tispa ble solgt for ei stund siden. Så nå er de "barnefri" ganske snart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Snart 3 uker gamle, og nydelige som få Er dere klare til å bli smeltet? 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Valpene er 3 uker gamle og halvbroren deres kom i hus på lørdag, det ble full klaff med bikkjene her hjemme Lykkemor er så trygg og god med valpene sine 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Er det halvbror som ligger der og slanger seg i senga med dem? Herregud, for noen hunder, altså! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Såååå nydelig! Whippeter er bare så skjønne når dem ligger å koser i lag! Jeg tror jeg må ha minst to til, slik at jeg kan ha en haug med whippeter hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Er det halvbror som ligger der og slanger seg i senga med dem? Herregud, for noen hunder, altså! Hahaha ja det er halvbroren, han får også lov til å ligge i valpekassa sammen med Lykke og valpene, han er så forsiktig med dem, han legger seg ned ikke ned før de har flyttet seg slik at han får plass. Da er det såvidt han synker i dunge Såååå nydelig! Whippeter er bare så skjønne når dem ligger å koser i lag! Jeg tror jeg må ha minst to til, slik at jeg kan ha en haug med whippeter hjemme Begynner å bli noen her nå, men de er så trivelige sammen. Like gøy å introdusere valp hver gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Hjelpe meg så skjønne! Også så herlig med nygutten. Lykke bare "OKI KOM HER" og valpene bare koooser. Åååååh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Hjelpe meg så skjønne! Også så herlig med nygutten. Lykke bare "OKI KOM HER" og valpene bare koooser. Åååååh Eventuelt "HURRA Æ HAR BARNEVAKT!" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 Valpene er 3 uker gamle! :-) Dette blir jeg ALDRI å prøve på å gidde noen gang igjen, det gikk jo overhodet ikke med 6 sprellende valper :lol: Titt titt! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Så herlig med sånn trygghet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Gratulere med kullet og utrolig fine bilder du har. Likte godt når du prøvde dem i kurven, e her da levende valper og dem ahr da aldri tid til å se samme vegen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2014 Nyter nordnorsk sommer sammen med smågullene som er nesten 4 uker! De er så herlige alle sammen, og de ser ut til å kose seg godt ute. Dette er bilder fra deres første tur ut! Oppbløtt tørrfor har de også begynt å få nå, og de henger over matfatet alle sammen :-) Her kommer noen bilder Bilde av alle valpene: Tispe Tispe Tispe Tispe Hannhundene: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2014 Æsj, fikk litt lyst på en slik, kjenner jeg Liker ikke å bli fristet slik.. Nydelige små! Deilig med denne varmen så de kan være utendørs allerede så tidlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2014 Vanskelig å tenke seg at denne stutte, litt bumsete skapningen, skal bli en slank og grasiøs mynde Men hællandussen så skjønne de er 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2014 Denne må være en av de nydeligste whippet-valpene jeg har sett. Sukk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Blir den ene tispa der blåøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Denne må være en av de nydeligste whippet-valpene jeg har sett. Sukk Så koselig! Hun er veldig fin, herlig uttrykk på henne Blir den ene tispa der blåøyd? Jeg tror det... Det ligger en blåøyd bak på linjene. Men vanlig er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Stilig, da kanskje ingen utstillingshund, men kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Stilig, da kanskje ingen utstillingshund, men kult Kommer helt ann på dommer. Det står ingenting om at de må ha samme farge på øynene, eller at de ikke kan være blå i rasestandarden. Veldig sjarmerende, og det blå øyet gjør ikke akkurat at hun ikke skiller seg enda mer ut Den blåøyde Whippeten på linjene er lirket frem, datter av Int, Nor, Fin, Port & Aus Ch Airescot Waistcoat f. 1989, døde i 2002, hadde blått øye, hun ga blått øye videre, til bror av Emprezy Significant Pearl (Tante til valpene) født etter Chaplin - Far av Pearl, og nå har vi fått det - så der har vi synderen :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Vakker hun var med ett blått øye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Ja hun er veldig fin. Det står heller ingen plasser i rasestandard at det må være samme farge på øynene. :-)) Tok oss en liten tur ut tidligere i dag, herlig vær! Lykke så ut til å storkose seg på tur, hun løp med Pixel som aldri før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts