Mud Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hva er kråkeskremmer? Jeg fikk lyst til å overvære sirkuset en gang jeg! Nix er nydelig 1 Siter
Margrete Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hva er kråkeskremmer? Jeg fikk lyst til å overvære sirkuset en gang jeg! Nix er nydelig Det er en slik dings du holder i hånden og så er det en dings som går rundt når du slenger på den, og den lager mye stygg lyd :s Siter
Mud Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Det er en slik dings du holder i hånden og så er det en dings som går rundt når du slenger på den, og den lager mye stygg lyd :s og poenget med den er? *føle seg dum* Siter
Margrete Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 og poenget med den er? *føle seg dum* Plage vettet av de ringside? Nei, den har sikkert samme effekt som fløyte. Du behøver ikke å føle deg dum, for jeg har ikke noe godt svar. Det er noe ordentlig tull hele driten, alt av bråkeleker er tull! Siter
Guest vivere Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hva er kråkeskremmer? En kråkeskremme er en dings som ble brukt til å skremme kråker vekk fra kornåkrene Et håndtak til å holde i og en rund kort stokk i forlengelsen av håndtaket. Så trer du den runde stokken inn i en liten tre- eller metallboks. På stokken er det festet et tannhjul og fast i boksen er det festet en tynn, flat trepinne eller ei flat metallfjær som "toucher" tannhjulet. Når du svinger boksen rundt pinnen lager det en lyd som fra et maskingevær. Tatatatatatatat. Høyt og jævllg. Siter
Guest vivere Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Når kan begynne å mase på @SiriEveline ? @Siri må vel ha flere bilder enn de hun la ut? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Siri har vært borte hele helgen, var ute med oss i hele går og kom hjem i går kveld og skulle redigere bilder i kveld fra helga, så dere må ha litt tålmodighet Jeg får lyst til å reise på schæferutstilling når jeg leser i denne tråden, høres veldig annerledes ut Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Jeg trodde at noen satt og sa KRA KRAAAA jeg. 1 Siter
Siri Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 @Siri må vel ha flere bilder enn de hun la ut? Neimen se på den da . Hun er ikke like søt og uskyldig her hjemme... . Og Siri har lagt ut masse bilder på FB, hun . Ja, DENNE Siri altså 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Neimen se på den da . Hun er ikke like søt og uskyldig her hjemme... . Og Siri har lagt ut masse bilder på FB, hun . Ja, DENNE Siri altså Det hjelper jo ikke uvennene dine! :/ Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hjemme, og igang på Lightroom Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare tok bilder i JPG og ikke brydde meg om redigering, jaja 3 Siter
Siri Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Det hjelper jo ikke uvennene dine! :/ Sojjy... . Men det var ikke så veldig heftige bilder liksom - de var ganske like dem jeg la ut Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Det som er sikkert er at lyset var helt forferdelig, selv med skyhøy ISO sleit kamera med å få høy nok lukkertid. Men det ble bilder, og det nest siste fikk litt morsom effekt syntes jeg, det er altså Nix som endelig får løpe til mor sin 4 Siter
Margrete Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Åh, men så fine bilder @SiriE Får jeg lov å legge ut på fjesboka? 2 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Vakre Sophia og flinke sonentante Ida 6 Siter
Guest vivere Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Men for å vise hva som egentlig foregikk: Siter
Margrete Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Men for å vise hva som egentlig foregikk: *ler* Ligger på asyl med Janka som pleier 1 Siter
Siri Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Men for å vise hva som egentlig foregikk: Hahahahha 1 Siter
Anette Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Skrevet 25. Mars 2014 Poster er slettet i tråden etter ønske av personer på bildet. kommentering på moderering blir også fjernet. ta slikt på PM. admin Anette 1 Siter
Recommended Posts