Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg skal til heimdal dyreklinikk på onsdag med kasko, og planen var å ta tog med han og baby. Men vi har time halv to og toget er på heimdal ca halv åtte. Det blir fryktelig lenge å være på farta både for baby og kasko (og meg). Noen som er hjemme på dagen i området som kunne forbarmet seg over oss noen timer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ja! Sender PM 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Typisk nok er det onsdager en av to fulle dager jeg ikke kan omrokkere på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Løser seg. var nemlig det jeg mente å huske om onsdagen din, line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ja, jeg sleit jo litt med å komme meg avgårde for å få øyelyst Smuledyret selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Åååh, søren og for dagtidjobb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Onsdagene mine er også fullstappa. Det var dumt, skulle gjerne truffet dere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Hvor er det du bor, Raksha? Flytter kanskje til Trondhjem til høsten, er du å finne der? (OT, sorry) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Hvor er det du bor, Raksha? Flytter kanskje til Trondhjem til høsten, er du å finne der? (OT, sorry) Trondheim* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ja, er ledig til kl 13, så kan nok forbarme meg over deg Men nå kom jo Pim som en reddende engel først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 @ia bor sør for trondeim, så blir et stykke å reise for oss, men må ha en som kan øyne til å se på kasko og da er det kortere til trondheim enn oslo Tusen takk for tilbud @Snusmumrikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 @ia bor sør for trondeim, så blir et stykke å reise for oss, men må ha en som kan øyne til å se på kasko og da er det kortere til trondheim enn oslo Aha! Jeg som fikk opp håpet for ponnikosing til høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Aha! Jeg som fikk opp håpet for ponnikosing til høsten Du får bli med meg om jeg kjører oppover 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Vi kan dele på henne, @Snusmumrikk. Du kan få komme og se på henne. Og lage vafler? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Du får bli med meg om jeg kjører oppover Nedover* (Ja, jeg har selvpåtatt oppgave som sonens korrekturleser. ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 @Ingvild det er opp på fjellet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Vi kan dele på henne, @Snusmumrikk. Du kan få komme og se på henne. Og lage vafler? Det var lurt (men jeg spiser ikke vafler med gluten i ) Digger sonen. Alternativet var at Bonden skulle kjøre, eller sette igjen baby her med han, men da kunne han likegodt kjørt, for han får ikke gjort noe som helst fornuftig med baby Men myye greiere om vi tar toget så har han dagen på å gjøre en av de millioner burdene han enda ikke har fått gjort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Toget mitt hjem går forresten 16.52 så har sikkert litt tid å slå ihjel etter timen også om noen skulle føle seg kallet. Men er timene før som er mest prekære. Alt man gjør for disse dyra, toget går fra røros 05.05 *gjesp* Dvs at vi må dra herfra fra 4. Kaan hende bonden nekter og vi kjører likevel. Skal jeg ta toget fra tolga så rekker jeg ikke timen min halv to, for da må jeg nedom hamar først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Synes du kunne vært i trondheim på torsdag istedenfor, da er nemlig vi der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Synes du kunne vært i trondheim på torsdag istedenfor, da er nemlig vi der Ååå utgjort! Men han spesialisten er der bare på onsdager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Vi kan dele på henne, @Snusmumrikk. Du kan få komme og se på henne. Og lage vafler? Woohoo så heldig jeg er! Du lager vafler ja? Eller har du akkurat invitert deg på vafler igjen? Glutenfritt er litt utenfor min kokkeleringsekspertise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Woohoo så heldig jeg er! Du lager vafler ja? Eller har du akkurat invitert deg på vafler igjen? Glutenfritt er litt utenfor min kokkeleringsekspertise glutenfri vaffel pose fra toro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Woohoo sÃ¥ heldig jeg er! Du lager vafler ja? Eller har du akkurat invitert deg pÃ¥ vafler igjen? Glutenfritt er litt utenfor min kokkeleringsekspertise Ja ok da. Jeg kan til og med lage kaffe! Og sÃ¥ kan vi sitte og kose oss mens vi ser pÃ¥ Rak og Bebis og Kasko mens vi (og de) spiser vafler. Gleder meg glutenfri vaffel pose fra toro What she said Blir to vaffelrører da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Galskap, men jeg gleder meg jeg og. gruer meg mest til Ã¥ finne frem i trondheim for riktig buss Men alt gÃ¥r, og jeg kan vel ringe og si atte "eeeehm - jeg har rota meg bort" ? Vi snakker om ei som kan rote seg bort i ei rett blindgate liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ja ok da. Jeg kan til og med lage kaffe! Og sÃ¥ kan vi sitte og kose oss mens vi ser pÃ¥ Rak og Bebis og Kasko mens vi (og de) spiser vafler. Gleder meg What she said Blir to vaffelrører da Aaah da er det jo enkelt. Men jeg inviterer meg pÃ¥ besøk til deg isteden, siden jeg skal pÃ¥ jobb kl 13 Hehe ja, da mÃ¥ det bli to vaffelrører da, for dere er jo sære begge to hehe. Vafler før jobb er jo ikke feil. Galskap, men jeg gleder meg jeg og. gruer meg mest til Ã¥ finne frem i trondheim for riktig buss Men alt gÃ¥r, og jeg kan vel ringe og si atte "eeeehm - jeg har rota meg bort" ? Vi snakker om ei som kan rote seg bort i ei rett blindgate liksom. Det kan du Jeg kan ikke hjelpe med henting da, for jeg har bare to seter i bilen. Og du vil vel ikke putte ungen i hundebur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts