Gå til innhold
Hundesonen.no

selskap/ hjelp heimdal/ trondheim onsdag?


Raksha
 Share

Recommended Posts

Jeg skal til heimdal dyreklinikk på onsdag med kasko, og planen var å ta tog med han og baby. Men vi har time halv to og toget er på heimdal ca halv åtte. Det blir fryktelig lenge å være på farta både for baby og kasko (og meg). Noen som er hjemme på dagen i området som kunne forbarmet seg over oss noen timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ia bor sør for trondeim, så blir et stykke å reise for oss, men må ha en som kan øyne til å se på kasko og da er det kortere til trondheim enn oslo :)

Aha! Jeg som fikk opp håpet for ponnikosing til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan dele på henne, @Snusmumrikk. Du kan få komme og se på henne. Og lage vafler?

Det var lurt :D (men jeg spiser ikke vafler med gluten i :lol: )

Digger sonen. Alternativet var at Bonden skulle kjøre, eller sette igjen baby her med han, men da kunne han likegodt kjørt, for han får ikke gjort noe som helst fornuftig med baby :lol: Men myye greiere om vi tar toget så har han dagen på å gjøre en av de millioner burdene han enda ikke har fått gjort. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget mitt hjem går forresten 16.52 så har sikkert litt tid å slå ihjel etter timen også om noen skulle føle seg kallet. :) Men er timene før som er mest prekære.

Alt man gjør for disse dyra, toget går fra røros 05.05 *gjesp* Dvs at vi må dra herfra fra 4. Kaan hende bonden nekter og vi kjører likevel. :lol: Skal jeg ta toget fra tolga så rekker jeg ikke timen min halv to, for da må jeg nedom hamar først. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Vi kan dele på henne, @Snusmumrikk. Du kan få komme og se på henne. Og lage vafler?

Woohoo så heldig jeg er! Du lager vafler ja? Eller har du akkurat invitert deg på vafler igjen? Glutenfritt er litt utenfor min kokkeleringsekspertise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo så heldig jeg er! Du lager vafler ja? Eller har du akkurat invitert deg på vafler igjen? Glutenfritt er litt utenfor min kokkeleringsekspertise :P

Ja ok da. Jeg kan til og med lage kaffe! Og så kan vi sitte og kose oss mens vi ser på Rak og Bebis og Kasko mens vi (og de) spiser vafler. Gleder meg :D

 

glutenfri vaffel pose fra toro ;)

What she said :aww: Blir to vaffelrører da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap, men jeg gleder meg jeg og. :ahappy:  gruer meg mest til Ã¥ finne frem i trondheim for riktig buss :lol: Men alt gÃ¥r, og jeg kan vel ringe og si atte "eeeehm - jeg har rota meg bort" ? Vi snakker om ei som kan rote seg bort i ei rett blindgate liksom. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ja ok da. Jeg kan til og med lage kaffe! Og så kan vi sitte og kose oss mens vi ser på Rak og Bebis og Kasko mens vi (og de) spiser vafler. Gleder meg :D

 

What she said :aww: Blir to vaffelrører da :)

 

Aaah da er det jo enkelt. Men jeg inviterer meg på besøk til deg isteden, siden jeg skal på jobb kl 13 :P Hehe ja, da må det bli to vaffelrører da, for dere er jo sære begge to hehe. Vafler før jobb er jo ikke feil.

 

Galskap, men jeg gleder meg jeg og. :ahappy:  gruer meg mest til Ã¥ finne frem i trondheim for riktig buss :lol: Men alt gÃ¥r, og jeg kan vel ringe og si atte "eeeehm - jeg har rota meg bort" ? Vi snakker om ei som kan rote seg bort i ei rett blindgate liksom. :aww:

 

Det kan du :) Jeg kan ikke hjelpe med henting da, for jeg har bare to seter i bilen. Og du vil vel ikke putte ungen i hundebur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...