SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Bare å slenge ut bilder folkens! Her er mine fra søndagen, lørdagen kommer etterhvert. 7 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Så fine bilder! Skulle ønske jeg var der.. Hadde planer om det, men det ble brått hjemmetilværelse da jeg begynte å kaste opp. Håper dere hadde det kjempekult! Siter
simira Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Bare utstillingsbilder? Hvem/hva er nr 2 der? Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Så fine bilder! Skulle ønske jeg var der.. Hadde planer om det, men det ble brått hjemmetilværelse da jeg begynte å kaste opp. Håper dere hadde det kjempekult! Tusen takk! Kjipern at du ble dårlig da, men heldigvis kommer det mange muligheter Jeg ønsker meg bare sårt en 70-200mm f2.8 så jeg kan komme litt nærmere. Men det blir endel bra for det, bare jeg som setter min egen list litt høyt. 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Tusen takk! Kjipern at du ble dårlig da, men heldigvis kommer det mange muligheter Jeg ønsker meg bare sårt en 70-200mm f2.8 så jeg kan komme litt nærmere. Men det blir endel bra for det, bare jeg som setter min egen list litt høyt. Ja, heldigvis. Hadde bare gledet meg så lenge. Men men, shit happens Du skal vel ha den fra Nikkor, du? Kan anbefale Sigma sin, den har jeg. Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Ja, heldigvis. Hadde bare gledet meg så lenge. Men men, shit happens Du skal vel ha den fra Nikkor, du? Kan anbefale Sigma sin, den har jeg. Vurderer Sigma sin sterkt. Tenkte å prøve 10-20 først og se litt hva jeg syntes. 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Du tar så fine bilder! Så ut som om det var mange pene hunder der 1 Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Tusen takk dere Mange flotte hunder der ja Siter
simira Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Tusen takk dere Mange flotte hunder der ja Hvem er den mørke på det 2.-3. bildet? Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Hvem er den mørke på det 2.-3. bildet? Det vet jeg ikke, men var en cao ettellerannet de portugal. Mener eieren kalte det azore hund. Siter
Teserere Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Fine bilder Jeg tok ikke sjansen på å prøve engang inni hallen jeg 1 Siter
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Du tar så flotte bilder Siri! Håper du får tatt bilder av Ymse en dag Heldige dere som var der, ikke misunnelig i heltatt! (eh jo!) Siter
Red Merle Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Så fine bilder Gleder meg til å se bilder i fra lørdagen Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Er vel mørkere i den andre delen Men hall er ikke det beste nei, så mange kameraer som valgte blitz på Auto. 1 Siter
simira Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Det vet jeg ikke, men var en cao ettellerannet de portugal. Mener eieren kalte det azore hund. Ah, det var søndagsbildene ja. Da var det kanskje Ananas, som jeg var på kurs med i går. Blond dame? Azorisk cattledog, eller Cao Fila Sao Miguel. 1 Siter
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Fine bilder! Fine hunder! Vakker Shiba altså Siter
AnnChristin Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Fine bilder, og et klart et av Lupin tilogmed Siter
Hoppetussa Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Stemmer att det er søte Ananas <3 1 Siter
Kiyomi Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Fine bilder! Fine hunder! Vakker Shiba altså Det er tre shibaer, faktisk. 2'ern, 4'ern og en halvsøster. Veldig søte alle tre, og jeg er ikke partisk i det hele tatt! 2 Siter
Aslan Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Så fine bilder Også av søte Lupin og da 1 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Skrevet 10. Mars 2014 Utrolig flotte bilder! Imponert over så vakre, lyse og skarpe bilder som ikke var så kornete fra en hall altså! Siter
Recommended Posts